Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryders/autoflowers nu planten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lowryders/autoflowers nu planten

    Korting op 420shop
    Ik heb gelezen dat de autoflowers automatisch bloeien en groeien. Zou ik de zaadjes ook nu kunnen planten met temperaturen van +/- 10graden?

    Het lijkt me wel dat je dan wiet krijgt alleen minder goede kwalliteit?

    Thnx!

    #2
    Re: Lowryders/autoflowers nu planten

    Neen, blijkbaar heb je ni genoeg gelezen want dan zou je weten dat er momenteel TE weinig lichturen per dag zijn, dan mocht het nu zelf 25 graden zijn dat speelt geen rol zolang er weinig licht is.

    Stel je eerst is voor, lees de faq is ipv losweg onmiddellijk vragen te posten die al meerdere keren beantwoord zijn.

    Lezen is de boodschap.

    Comment


      #3
      Re: Lowryders/autoflowers nu planten

      Deze vraag gaan we nog wel 300 keer krijgen voor 1 mei ben ik bang.
      Over een week gaat het weer vriezen gelukkig.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Lowryders/autoflowers nu planten

        Ah joh, gewoon lekker zaaien. Wie niet waagt, die wint niks.. Je plant zal doodgaan in no time, maar je bent wel een les wijzer.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Lowryders/autoflowers nu planten

          Mooi verwoord lr2

          Comment


            #6
            Last edited by FlintStoned; 7 January 2013, 12:28.

            Comment


              #7
              Re: Lowryders/autoflowers nu planten

              Weer iets bijgeleerd si.

              Dat was heel duidelijk.
              Thx

              Greetz
              HOMMEL
              Leren = Experimenteren

              Comment


                #8
                Re: Lowryders/autoflowers nu planten

                Graag gedaan.
                We komen de vraag, zoals je misschien uit de voorgaande reacties al las, wel vaker tegen dus ik dacht laat ik nu eens uitleggen waarom dit zo is dan begrijpen ze het misschien beter. Daar heeft de topic starter en eenieder die het hierna nog leest en de zelfde vraag had meer aan dan reacties zoals hierboven.

                Persoonlijk denk ik dan, of leg het goed uit, ook al is deze vraag al heel vaak gesteld en staat dit hier zeker een keer of 100 in de verschillende topics, of geef helemaal geen enkele reactie. Door ook op vaak gestelde vragen een goed en uitgebreid antwoord te geven zullen deze herhaaldelijke vragen sneller afnemen dan door de reacties hierboven.

                Comment


                  #9
                  Re: Lowryders/autoflowers nu planten

                  Als ze even goed zoeken als de ts blijft er van je argumenten geen spaander over Flintstoned.

                  Comment


                    #10
                    Re: Lowryders/autoflowers nu planten

                    Ja als er helemaal niet gezocht wordt dan klopt dat idd. toch zijn er ook mensen die wel eerst zoeken. De zoekfunctie op het forum is niet je van het en dat frustreerd. TIP: typ in google het zoekwoord gevolgd door jointjedraaien.nl en klik op enter.

                    Comment


                      #11
                      Re: Lowryders/autoflowers nu planten

                      licht = gewicht thnx man

                      Comment


                        #12
                        Re: Lowryders/autoflowers nu planten

                        Ik zal mijn vraag in dt topic stellen, scheelt topics :p.

                        Wat nou als je een autoflower begin-midden April erin zet, dan is het al dicht bij het begin van het groeiseizoen en aangezien we een flinke flutwinter hebben gehad denk ik dat de temperatuur al gauw rond de 10 gaat zweven. Als het tot half 9 uur nog licht is dan zouden ze in principe genoeg licht moeten krijgen? Of reken ik nou fout?

                        thx.

                        Comment


                          #13
                          Re: Lowryders/autoflowers nu planten

                          Waarom zou een flutwinter gevolgd moeten worden door een warme lente? Ik onderken daar in ieder geval de wetmatigheid niet van in. Gebruik je hersens, als je die bezit. Denk je nu echt dat een dagtemperatuur van 10 graden voldoende is? Denk je nu echt dat er voor 15 mei geen nachtvorst kan voorkomen? Waarom denk je dat in een kweektent een temperatuur van tenminste 25 graden wordt aangehouden? Je rekent niet fout, maar je denkt verkeerd.

                          Comment


                            #14
                            Re: Lowryders/autoflowers nu planten

                            Ik begin ook rond april teminste dat is mijn plan, mocht het nog te koud of druilerig zijn word het gewoon mei.

                            Comment


                              #15
                              Re: Lowryders/autoflowers nu planten

                              ik zou zeggen zet vanaf begin april een paar planten, begin mei, begin juni en ga dan kijken wat het beste resultaat geeft, dan weet je dat meteen ook voor te toekomst en weet de rest dat ook!

                              Comment

                              Bezig...
                              X