Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buiten stekjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buiten stekjes

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers, ik wil komende zomer een aantal planten buiten zetten. Ik wil daarvoor graag stekjes gaan gebruiken, is dat een slim idee? want ik las dat ze alleen zouden groeien onder kunstmatig licht, of is dit alleen lulkoek.

    #2
    Re: Buiten stekjes

    natuurlijk kan je stekjes buiten zetten, zowel onder lampen als zonlicht.
    alleen nu nog niet, want er is nog niet genoeg zon

    Comment


      #3
      Re: Buiten stekjes

      nee je kan ze gewoon buiten zetten maar voor buiten zijn zaadplanten beter die staan steviger in de grond
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #4
        Re: Buiten stekjes

        Comment


          #5
          Re: Buiten stekjes

          Comment


            #6
            Re: Buiten stekjes

            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Buiten stekjes

              Wat is er belladonna? wil je een hijs?

              Comment


                #8
                Re: Buiten stekjes

                stekjes gebruiken is slim als je mannetjes niet kan herkennen, of niet meer bij die locatie kan straks ofzo

                in alle andere gevallen : ga voor zaad

                want : beter (wortelopbouw, plantkwaliteit, zekerheid omtrent afkomst/soort, en niet in het minst : opbrengst. zaadplanten brengen tot 30% meer op).
                succes en veel plezier alvast
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: Buiten stekjes

                  Zaaien onder 12/12, na +/- 3 weken weet je wat de vrouwen zijn. Stekken zijn dus overbodig.

                  En waar haal je stekken van buiten soorten?
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #10
                    Re: Buiten stekjes

                    Ik denk buiten HJM

                    Ik heb weleens succesvol gestekt buiten, maar dat was meer omdat er een tak was afgebroken. Die opgedeeld in zo'n 20 stekjes, waar er 4 van overbleven. Nooit veel geworden.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Buiten stekjes

                      mijn guerilla-aanplant is grotendeels van stek (tenminste, tot het moment dat ik overtuigd was van de autoflowertjes, nu zal de mix wat evenwichtiger zijn).

                      dat zijn dan buitenplanten waar ik heel vroeg mee start, die gedeeltelijk binnen worden opgekweekt, waar een bende stekken vanaf komen die ik uitplant en de moeder zelf bloei ik af op het balkon. Wat tricky met aantallen als een en ander staat te wortelen, maar prima te doen.
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: Buiten stekjes

                        Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                        Zaaien onder 12/12, na +/- 3 weken weet je wat de vrouwen zijn. Stekken zijn dus overbodig.
                        Niet meer, niet minder.

                        Comment

                        Bezig...
                        X