het mooie weer doet me veel kriebels opkomen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • W33D
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2012
    • 172

    #1

    het mooie weer doet me veel kriebels opkomen

    Korting op 420shop
    Maar!
    zal het al zover zijn om de plantjes te onkiemen?!

    Grtz
    That is not a drug. It’s a leaf.
  • JohnnyHaze
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2012
    • 912

    #2
    Re: het mooie weer doet me veel kriebels opkomen

    volgende week gaat het weer regenen, wie weet wel vriezen, als je nu ontkiemt heb je over een weekje zeker je plantje boven de grond,
    enige optie is onder een lamp binnen voorgroeien anders gaat je plantje volop strekken,
    dan krijg je een wit sprietje wat geen energie krijgt om te groeien (strekt zicht uit gaat het licht , wat er dus uiteindelijk niet is.. ) en uiteindelijk gaat het plantje kapot

    Comment

    • ROEG
      Wicked Stoner
      420 MemberMemberLucky Member
      • Nov 2012
      • 201

      #3
      Re: het mooie weer doet me veel kriebels opkomen

      hehe same here

      maar lijkt me wel erg vroeg :O de meeste mensen beginnen midden april/begin mei met ontkiemen toch?

      Comment

      • Cannabal Lector
        Special member
        Lucky Member
        • May 2011
        • 758

        #4
        Re: het mooie weer doet me veel kriebels opkomen

        of je doet gewoon binnen voor het raam net als ik... ben alweer begonne voor 2013
        Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

        :alienstoned:Aliën Fields Guerilla 2012- 2x Outdoor Grapefruit ​← klik hier


        sigpic

        Comment

        • Thurgood Jenkins
          Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 695

          #5
          Re: het mooie weer doet me veel kriebels opkomen

          Oooh ja staan de potjes alweer op de vensterbank? mooi man!
          heb je geen fototje?
          laterss

          Oorspronkelijk geplaatst door FrankVLD
          of je doet gewoon binnen voor het raam net als ik... ben alweer begonne voor 2013
          "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

          Comment

          • wamy
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Mar 2011
            • 301

            #6
            Re: het mooie weer doet me veel kriebels opkomen

            Moet wel lukken als je ze warm genoeg houdt, ik persoonlijk ben gisteren begonnen ipv de gebruikelijke 15 mei en hup buiten.
            Het zijn wel 5 AF om eens te testen.
            Als ze ontkiemd zijn gaan ze mijn nieuwe serre in om de koude toch een beetje voor te zijn.
            Kortom probeer het eens met gewoon zaad en laat hier iets weten op het forum .

            Mvg wamy
            Last edited by wamy; 5 March 2013, 16:03.

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: het mooie weer doet me veel kriebels opkomen

              zonoponder2013.jpg

              Hou in ieder geval de zon uren in de gaten als je nu al buiten begint.
              17 Maart is het pas 12/12 licht buiten, niet-autoflowers gaan nu ook 'meteen' bloeihormoon aanmaken buiten.
              Als je ze niet een paar uur bijlicht gaan ze over 2 maanden regenereren, en ben je de 'voorsprong' kwijt.
              Autoflowers krijgen natuurlijk ook te kort licht om optimaal te ontwikkelen, maar daar kun je weinig aan verknoeien.

              De temperatuur speelt ook mee, alhoewel ze daar waarschijnlijk niet meer dood aan gaan, zolang het geen -5 meer wordt.
              De plantjes gaan pas echt wakker worden als de temperatuur en de grond richting de 18 graden gaan.

              Buiten de zonuren en de temperatuur, factoren die soms erg moeilijk te begrijpen zijn, is je plant momenteel de enige heerlijke vers groene groente in de tuin.
              Moet je eens raden waar alle beestjes uit de buurt het eerst gaan eten als ze uit hun winterslaap komen

              Mgoed, je kunt het altijd proberen, 't is toch hobby, en je blijft lekker bezig nu.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • joba
                Advanced Stoner
                • Mar 2012
                • 63

                #8
                Re: het mooie weer doet me veel kriebels opkomen

                Je kunt het altijd proberen, ik heb ook alvast 2 zaadjes ontkiemt ze zijn niet zo heel sterk maar ze redden het denk ik wel

                Comment

                • W33D
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2012
                  • 172

                  #9
                  Re: het mooie weer doet me veel kriebels opkomen

                  Nou nou nou het gevoel komt wel al weer hoor!
                  1e white widow zaadje is ontkiemt maar hoor ik dus dat het gewoon gaat vriezen..

                  Laat het wel weten hoe hij het zal verdragen!
                  That is not a drug. It’s a leaf.

                  Comment

                  • LR2
                    Mother of all Growers
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2011
                    • 8552

                    #10
                    Re: het mooie weer doet me veel kriebels opkomen

                    Ik ben benieuwd W33D! Ik had vorig jaar ook wat ijsheiligen in de tuin staan die de vorst prima overleefden. Kun je wat foto's plaatsen?
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    • W33D
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2012
                      • 172

                      #11
                      Re: het mooie weer doet me veel kriebels opkomen

                      Tuurlijk ik maak binnenkort wat fototjes!!
                      That is not a drug. It’s a leaf.

                      Comment

                      • W33D
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2012
                        • 172

                        #12
                        Re: het mooie weer doet me veel kriebels opkomen

                        hier zijn de fototjess http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...918#post351918
                        That is not a drug. It’s a leaf.

                        Comment

                        Bezig...