Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Naast snelweg kweken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Naast snelweg kweken?

    Korting op 420shop
    Hey,

    na ongeveer 2 jaar niet meer actief bezig te zijn met guerilla, wil ik dit jaar terug eens gaan beginnen. Nu kan ik deze zomer bij een vriend in zijn serre 3 planten zetten, maar ik ga me toch nog een beetje amuseren in het bos/mais. Maar dit is puur voor het plezier, dus opbrengst maakt niet veel uit (heb gewoon wat normale AF zaadjes gekocht van particulieren hiervoor). Maar nu was ik deze nacht aan spots aan het denken, en kreeg ineens een idee. Ik weet enkele plekken zijn naast een snelweg. Nu kan ik jullie daar geen foto's van tonen, maar ik ga wel proberen een paint schets te maken.

    Maar de spot even uitgelegd, aan de ene kant hebt je een zeer drukke snelweg, langs de andere kant een spoorlijn. Hiertussen is een strook van ongeveer 10 meter waar enkel onkruid staat (en bijna nooit word onderhouden). Die strook is niet te zien vanop de snelweg, en eveneens niet te zien vanop de sporen. Enkel vanuit de lucht (en er vliegen hier tamelijk wat helicopters rond). Maar zou dit extreem schadelijk zijn? Je gaat zowiezo wel iets schadelijkere wiet kweken omdat er dagelijks duizenden auto's voorbij rijden, maar ik ben ervan overtuigd dat je in het midden van het bos niet veel gezondere lucht zal krijgen. Dus hoe denken jullie erover?


    Mijn prachtige paintkunsten (klik)

    PS: ik zoek voor in die serre nog soortjes die hier buiten kunnen kweken. Zou gefeminiseerde zaden willen kopen, maar liefst van particulier (dus niet teveel betalen in een zaadbank). Liefst iets met veel sativa invloeden. Dus tips van welke zaden het hier goed doen zijn altijd welkom!

    Jullie zien de verslagjes de komende weken wel verschijnen .

    Grtz,
    Modest.
    Stap voor stap geraken we er wel.

    #2
    Re: Naast snelweg kweken?

    goedkoop = duurkoop
    gefeminiseerde zaden kan ik je niks over adviseren, wel normale zaden.
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Naast snelweg kweken?

      Oorspronkelijk geplaatst door Modest View Post
      Hey,

      Maar zou dit extreem schadelijk zijn? Je gaat zowiezo wel iets schadelijkere wiet kweken omdat er dagelijks duizenden auto's voorbij rijden, maar ik ben ervan overtuigd dat je in het midden van het bos niet veel gezondere lucht zal krijgen. Dus hoe denken jullie erover?
      Grtz,
      Modest.
      euh .. what the .. me dunkt dat midden in het bos de lucht 10.000 keer (ik weet, lichtjes overdreven) beter is dan net naast de snelweg maar ik kan me ook vergassen euh vergissen natuurlijk..
      alvast succes.

      Comment


        #4
        Re: Naast snelweg kweken?

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...een-goede-plek
        Hier nog zo'n snelle kweker
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Naast snelweg kweken?

          wat verse wiet in de buurt is best fijn met een lekke band
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Naast snelweg kweken?

            Juistem, beetje vingerhasj en een kauwgumpje en je hebt die band zo weer dicht!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Naast snelweg kweken?

              Nasty weed man, met zo'n bak fijnstof erover.
              Al zou je met een kilo komen zou ik het nog niet gratis willen hebben.

              Wat dacht je toen je hier op kwam ?
              Dood ga je toch, dus waarom dat proces maar blijven vertragen ?

              Totally clueless..
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Naast snelweg kweken?

                Ik denk dat jij eens metingen moet bekijken. Het verschil in fijn stof tussen stedelijk gebied of totale wildernis is in Belgie en Nederland bijna te verwaarlozen. Het is niet omdat de lucht fris ruikt, dat dat ook zo is. En ja, het zal idd wel een beetje schadelijker zijn, maar als ik daar een 3tal AF's zet ga ik er niet aan sterven denk ik zo...

                PS: Heb daarnet zitten opzoeken voor gefeminiseerde zaadjes voor buiten. Ik denk van 3 Easy Sativa en 4 Durban Poison te zetten (ik kan er 3 zetten, maar ging nog voor iemand meebestellen).
                Iemand ervaring met deze zaden? Na opzoeken van kweekverslagen lijken deze wel goed, maar als iemand ze hier heeft gekweekt is ook altijd wel leuk .
                Stap voor stap geraken we er wel.

                Comment


                  #9
                  Re: Naast snelweg kweken?

                  Planten zullen wel een metertje of anderhalf hoog worden, misschien halen ze de drie meter wel. Niet erg onopvallend.
                  Btw. Fijnstof in de lucht is geen probleem, het neerdalen daarvan wel. Nu er nog wat sneeuw ligt kun je dat mooi zien aan de kleur daarvan. Naast wegen is deze sneeuw zwart.. In een bos eerder modderig-bruin of gewoon wit. Je bent gewaarschuwd.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Naast snelweg kweken?

                    Uitlaat gassen op roken lijkt me niet zo lekker dus kweken naast de snel weg lijkt me geen goed idee
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: Naast snelweg kweken?

                      ik heb ook wel eens dicht op de snelweg gekweekt, en daar krijg je twee problemen, 1 teveel licht (zal niet echt t geval zijn bij atuoflowers), van de verlichting van de snelweg, en smaak is wel minder dan van dezelfde soort op een andere plek die ik hetzelfde jaar gezet had. Maar goed wie niet waagt wie niet wint

                      Comment

                      Bezig...
                      X