Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Outdoor/Zaden/Tips

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Outdoor/Zaden/Tips

    Korting op 420shop
    Ik ben nog een beginneling op het vlak van growen, daarom zou ik een paar vragen willen stellen.

    Dit jaar zou ik aan guerrilla kweek willen doen.
    Welke zaden zou ik het best nemen voor dit jaar? (voor outdoor)

    Vorig jaar had ik het nog al eens geprobeerd en toen zijn mijn plantjes opgegeten van de ene op de andere nacht, het stond in een bos maar er komen zeker geen herten of bambi's in dat bos.
    is het mogelijk dat ( konijnen, muizen of ratten) dit zouden hebben opgegeten? Zo ja wat zou ik er aan kunnen doen , kippendraad?


    Ik zal opzoek gaan naar een goede plek en hiervan foto's laten zien en hopelijk dit jaar op een goede oogst.
    Alle tips zijn welkom.


    Groeten smorenmag

    #2
    Re: Outdoor/Zaden/Tips

    iedereen heeft er 'n andere mening over
    mijn mening is autoflowers in ieder geval
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Outdoor/Zaden/Tips

      Wel grappig dat je dit vraagt in: Binnen wiet kweken -> Vragen binnen wiet kweken.

      Worden die dingen trouwens niet ook wel eens opgeruimd door boswachters of voorbijgangers?

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Re: Outdoor/Zaden/Tips

        Ah sorry had niet gezien dat ik het in binnen wiet kweken had gezet.
        Van voorbijgangers is er alvast geen last en boswachters normaal ook niet. Maar een goede spot vinden is toch wel moeilijk.

        Comment


          #5
          Re: Outdoor/Zaden/Tips

          Slakken, herten, konijnen enz.
          Altijd slakken korrels strooien en gaas zetten.

          En beter wachten met planten tot er overal genoeg te eten is voor die beesten, anders zijn jou plantjes wel erg groen en aantrekkelijk.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #6
            Re: Outdoor/Zaden/Tips

            Verplaatst naar de juiste sectie.

            Comment


              #7
              Re: Outdoor/Zaden/Tips

              Wat HJM zegt. Autoflowers zijn wel ideaal voor een kweek in de natuur alhoewel een meer schimmelbestendige vroege bloeier het ook goed kan doen. Laat je aangevreten plantjes gewoon staan als er nog een paar bladeren aanzitten. Vorig jaar bij 3 verschillende autoflowers hetzelfde probleem gehad en alle 3 begonnen ze na een herstelperiode gewoon weer aan te groeien en uiteindelijk te bloeien. Brachten toch nog een gram of 3 tot 5 per plantje op.
              Minimale hoogte voor je gaas.....ik houd het op minimaal 50 cm boven de grond en een cm of 20/30 in de grond. Konijnen kunnen nl ook goed graven.
              succes met je kweek!

              Comment


                #8
                Re: Outdoor/Zaden/Tips

                misschien wat lezen in de bijbetrekkende sectie, ik vermoed dat deze vragen de laatste weken al vaak gesteld zijn.

                Chrs
                --------------------------------------------
                Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                ik voel me een geurillaboer

                Comment


                  #9
                  Re: Outdoor/Zaden/Tips

                  Kuch, wederom
                  Browse hier eens

                  Daar hebben mensen moeite in gestopt, zonde om er geen gebruik van te maken.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  Bezig...
                  X