Planning, in orde?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ijzerehenk
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2012
    • 82

    #1

    Planning, in orde?

    Korting op 420shop
    Guarilla kweek planning

    5 april: grond klaarmaken met Basalt meel en oscomote voeding.
    http://www.deoosteindeonline.nl/Prod...nten-25-stuks/
    Koop uw tuinartikelen eenvoudig online. Levering in Nederland, België en Duitsland. Gratis verzending vanaf 50.-


    18 april: ontkiemen, (Blue Cheese en LSD).
    20-26 april: planten in potje met stekgrond.
    15 mei: de planten naar guarilla spot.

    Vervolgens tijdens de kweek inspuiten met Silinal (waterglas) en bijvoeden maar welke voeding ben ik nog niet uit.


    Voldoende?
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Planning, in orde?

    Ga je nu bij iedere stap een apart topic openen? Kun je niet beter een kweekverslag maken en de mensen daar naartoe lokken om je vragen te beantwoorden op één plek? Scheelt een boel moeite, ook voor jezelf! En zo kunnen mensen die wat zoeken, ook daadwerkelijk wat vinden in plaats van door duizenden titels te moeten bladeren. 'Planning in orde?' zegt namelijk niets over a. Wat je kweekt. b. Waar je kweekt. c. Welke soorten. d. Wat je nu geplanned hebt.. Dat kost alweer twee klikken om erachter te komen dat het niet om een uitgebreide en specifieke planning gaat, maar gewoon om drie data met een actie erbij.

    Ik begrijp je enthousiasme ijzerenhenk, maar een beetje spaarzamer met het aanmaken van topics mag wel in mijn optiek. Mijn advies: open een kweekverslag en stel je vragen daar. Als je 't een beetje leuk schrijft heb je meer dan 50 lezers per dag, die je allemaal kunnen helpen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • ijzerehenk
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2012
      • 82

      #3
      Re: Planning, in orde?

      Ja, daar heb je een punt ik zou graag een kweekverslagje maken
      Moet ik dit in de folder "kweekverslagen 2012" doen? Aangezien 2013 nog niet online staat.

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: Planning, in orde?

        Gebruik gewoon onderstaande link en het komt goed:

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...newthread&f=32

        Comment

        • ijzerehenk
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Jun 2012
          • 82

          #5
          Re: Planning, in orde?

          Oke, bedankt!
          Hoop jullie terug te zien bij mijn kweekverslag!

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #6
            Re: Planning, in orde?

            Buitenkweken heeft altijd mijn interesse, dus ik wip weleens binnen

            Comment

            • Ventje
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 960

              #7
              Re: Planning, in orde?

              Hou rekening met het feit dat de plantjes jou planning niet kennen en graag doen wat ze zelf willen

              Ventje
              Living in Second live for real

              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

              Comment

              • wonderland
                Advanced Stoner
                • Dec 2012
                • 60

                #8
                Re: Planning, in orde?

                ik kijk uit naar je kweekverslag, leuk dat je het gaat proberen!

                Comment

                • ijzerehenk
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2012
                  • 82

                  #9
                  Re: Planning, in orde?

                  Daar heb je gelijk in Ventje, we zullen voor hoever ze zich asn de planning gaan houden

                  Het kweekverslag staat online, alvast een opwarmertje maar 18 april tijdens het ontkiemen komen de fotos en gaat het echt beginnen.

                  Comment

                  Bezig...