Al starten met kiemen ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jooms88
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2012
    • 244

    #1

    Al starten met kiemen ?

    Korting op 420shop
    Zou ik al beginnen met kiemen, of zou het nog een beetje vroeg zijn ?
  • Heribei
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 1140

    #2
    Re: Al starten met kiemen ?

    Jaa naar mijn mening zou het kunnen, maar zou nog 2 - 3 weekjes wachten.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Al starten met kiemen ?

      Als je geen auto's hebt, is het nog erg vroeg.
      Check de uren !

      12/04:
      Zon op 06:50
      Zon onder 20:33

      Aantal uren licht : 13 uur 43 minuten.
      Aantal uren donker tot 13/04 : 10 uur 15 minuten.

      Vooral die donkere uren zijn te veel.
      Je kunt wel buiten beginnen, maar licht ze dan vanaf een uur of acht nog twee uur bij.

      Mgoed, alles kan ey, voor elke regel is een uitzondering.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • PetKoe
        Stoner
        • Apr 2013
        • 21

        #4
        Re: Al starten met kiemen ?

        Je kunt al wel beginnen. Houd er dan rekening mee dat de planten enorm kunnen worden.(hangt er ook vanaf of je gaat kweken in volle grond of in potten) Ik ben al wel gestart!(zo vroeg nog nooit trouwens)

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: Al starten met kiemen ?

          Nee. Absoluut niet. Als je niet zeker bent van je zaak: na 15 mei beginnen. Dan kan er niks fout gaan.
          Dat ik dat advies niet hanteer is voor eigen risico. Als dit je eerste grow is; 15 mei. Alles daarvoor is vragen om problemen.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • General
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2012
            • 919

            #6
            Re: Al starten met kiemen ?

            Ik ben mijn af jes voor aan het groeien onder hps tot eind april. Dan gaan ze onder glas buiten

            Amobile message

            Comment

            • Buizerd
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 1161

              #7
              Re: Al starten met kiemen ?

              gewoon beginnen

              Comment

              • General
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2012
                • 919

                #8
                Re: Al starten met kiemen ?

                Je potten gewoon niet te dicht tegen de grond zetten

                mobile message

                Comment

                • Ventje
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 960

                  #9
                  Re: Al starten met kiemen ?

                  Knalle met die zaden , lekker achter glas beginnen
                  AFjes kun je met opkomende uren laten groeien zodat ze van de zomer vol van de volle zon kunnen genieten
                  Reguliere zaden kun je nu ook opstarten en dan eventueel eerst sexe voor je ze buite ergens neer knalt , sexe ? stek van plant snijden en in een glas water onder 12/12 licht tot geslacht zichtbaar wordt , je hoeft niet eerst te wachte tot er wortels komen

                  Ventje
                  Living in Second live for real

                  Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                  Comment

                  Bezig...