Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginner

    Korting op 420shop
    Joo ik ben nieuw en wil 3 plantjes in de tuin zetten.
    Ik wil ze in potten doen en zou 41 liter hiervoor genoeg zijn?
    Ik wilde gewoon potgrond gebruiken en kan ik hier dan gewoon kunstmest bij gooien als voeding, zo ja hoeveel dan?

    Ik heb de site al aardig doorgespit maar (nog) geen antwoorden gevonden op deze vragen.

    ciao mark

    #2
    Re: Beginner

    Wil je ze 's nachts binnen zetten? Want anders zou ik het gewoon in de open grond doen.

    Als je ze in potten doet zou ik gewoon growshop aarde kopen en daarmee vullen. Bijv gold label special mix of plagron.
    indien geen optie, ik heb wel eens gewoon potgrond met bloedmeel korrels en beendermeel korrels gemixt en dat ging niet slecht.

    Cookaap

    Comment


      #3
      Re: Beginner

      Zit in de open grond genoeg voedingsstoffen dan, want dan doe ik dat.. Maar ik dacht dat hier niet genoeg voedingsstoffen in zaten?
      Ik woon niet echt bij een growshop in de buurt en wil gewoon potgrond met kunstmest doen, kan dit? en is 41 liter groot genoeg?

      Comment


        #4
        Re: Beginner

        lepelke pakken en eens proeven !!

        Comment


          #5
          Re: Beginner

          Ik weet niet zeker of er genoeg voedingstoffen in de grond zitten maar ik denk eigenlijk van wel. Wat je kan doen is een gat graven en daar bloedmeel en beendermeel in doen en/of goede grond (bijv brandnetelgrond). Ik denk dat t wel goed komt.
          Je zult je even moeten verdiepen in de buitenkweek.

          Comment


            #6
            Re: Beginner

            Oke bedankt hiervoor!
            Ik woon niet echt bij een growshop in de buurt en wil gewoon potgrond met kunstmest doen, kan dit? en is 41 liter groot genoeg?
            weet iemand ook antwoord op deze vraag?

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Beginner

                In gewone potgrond zit voor zeker 3 weken voeding, daarna kun je bijvoeden met wat jij denkt dat het beste is.
                ga je die 3 planten in 1 pot zetten? of in aparte potten. 20 liter potten zou genoeg zijn.
                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: Beginner

                  Ik ga ze in potten doen, maar weet je zeker dat 20 liter genoeg is? Ontkiemen weet ik al hoe het moet, vorig jaar al eens een poging gewaagd en dat was 1 van de dingen die juist wel goed ging haha..
                  Wat ik nu begrijp is ontkiemen, in de potgrond stoppen en dan na 4 weken ong. bij gaan voeden met kunstmest??
                  thnx iedereen !

                  Comment


                    #10
                    Re: Beginner

                    Voeden doe je pas als je tekorten ziet niet eerder want dan over voed je de plant en krijg je gele bladeren

                    Gr Bella
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: Beginner

                      Wat zijn de kenmerken van een plant die ondervoed is? Staat dat hier ook ergens op de site?

                      Comment


                        #12
                        Re: Beginner

                        dat zegt hij toch gele bladeren is een teken van ondervoeding de plant zegt genoeg wanneer hij honger heeft kijk bij cannabis helpdesk

                        Comment


                          #13
                          Re: Beginner

                          Uit die zin maak ik op dat gele bladeren een teken zijn van over voeding.

                          Comment


                            #14
                            Re: Beginner

                            uit jouw vragen maak ik op dat je weinig of geen inspanning doet om iets op te zoeken .. er zijn hele lijsten met uitleg op dit forum, over vanalles en nog wat, er zijn vast nog andere fora te vinden via google .. zelfs antwoorden op vragen die je rechtstreeks in google invoert kan je daarmee beantwoord zien. je zelfde vraag herhalen nadat een antwoord is gegeven is geen teken van 'inspanning' ..

                            zet nu gewoon je planten in de grond en wacht tot ze klaar zijn. dat is al een leuk begin voor een beginner
                            tot volgend jaar ..

                            Comment


                              #15
                              Re: Beginner

                              Jij kan uberhaupt niet weten of mijn best doe om te zoeken ja of nee, dus zeg dan niets..
                              Ik wist ook niet dat je boos werd, als je niet wilt helpen kom dan niet.

                              Comment

                              Bezig...
                              X