Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Beginner

ik word zelden boos online .. bovendien ben je al een paar keer geholpen maar je leest er blijkbaar over, daar kan ik niks anders aan doen dan je er op te wijzen.
    ik probeer nogmaals mijn zelfde antwoord op je uit:

zet nu gewoon je planten in de grond en wacht tot ze klaar zijn. dat is al een leuk begin voor een beginner
    tot volgend jaar ..
    zal er deze keer suc6 bijzetten..
    suc6

zodat jij op zijn minst niet alweer denkt dat ik boos ben

Comment

Ik weet niet waar ik overheen heb gelezen, want ik elke info die ik krijg probeer ik te gebruiken.
      Maar heel erg bedankt voor je super bijdrage

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik heb gewoon lang gezocht naar antwoorden op de vragen waarmee ik dit topic startte en ik heb deze antwoorden niet kunnen vinden. Dan is het logisch dat ik een topic open zodat jullie mij zouden kunnen helpen, waar dit forum deels voor is. Overigens heb ik nergens zegt dat ik vind dat El guerillo mij niet heeft geholpen of wel? Hij kwam met cannabis helpdesk, ik heb hier nu stuk of 4 tabbladen van openstaan.. Dus wat je nu beweerd klopt niet. Jij zegt ook meermaals dat ik dit topic begonnen ben uit luiheid, dat is dus geen waar want ik heb naar die antwoorden gezocht maar niet gevonden. Als je zo moe van mensen zoals mij wordt waarom help je dan? Ik ben hier ook niet gekomen om een discussie te starten maar om antwoorden te vinden op mijn vragen. Gelukkig doet het merendeel van het forum dit wel. Ik snap je punt ook wel van die vele topics maar je geeft als oorzaak hiervoor dat ik lui ben, hou op man..

Comment

laat mij hier zo vrij zijn om ook voor LR2 te spreken, het spijt ons, egg waar, we hebben wroeging, ons hart bloed, hoe durfden wij het aan jou van enige vorm van luiheid te beschuldigen.. mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa .. we beloven plechtig het niet meer te doen.

ik zal een ultieme poging doen jou te helpen, vriendje ..

cookaap zei
            Als je ze in potten doet zou ik gewoon growshop aarde kopen en daarmee vullen. Bijv gold label special mix of plagron.
            indien geen optie, ik heb wel eens gewoon potgrond met bloedmeel korrels en beendermeel korrels gemixt en dat ging niet slecht.
            johnnyhaze zei
            ja als je bijvoorbeeld een of 2 zakken van 40liter potgrond koopt,
            kost je nog minder als 5 euro, en je graaft een gat van 40cm diameter en bijvoorbeeld 40cm diep, en je kiept bij iedere gat waar je je plantje wilt hebben vol met deze aarde , kom je al een heel eind.
            berry zei
            20 liter potten zou genoeg zijn.
            donna zei
            Voeden doe je pas als je tekorten ziet niet eerder want dan over voed je de plant en krijg je gele bladeren
            ik zei iets wat sarcasme leek maar het was het niet .. het was een serieus antwoord op werkelijk zeer banaal gedrag, nu al mijn excuses voor vorige bijzin want dat zal jij dan wel weer persoonlijk nemen. mij lijkt het dat jouw initiele vraag reeds is beantwoord, en jou bijkomende vragen ook .. alles maar dan ook alles is terug te vinden, dat jij het niet vond geeft ons een reden om te schieten op jouw onkunde, alweer excuses voor voorgaande zinseinde want ik zou niet willen dat je dat persoonlijk neemt.. noem het zoals je wil, wij doen dat ook ..

nogmaals suc6 met je kweek ik ga het zeker volgen !!
            Last edited by EL Guerilliero; 21 April 2013, 16:22. Reden: deze noedel vergistte zich in het formuleren van een deftige quote sorry johnny

Comment

Ik ben hier wel klaar mee, heel erg bedankt. Als ik weer een vraag heb zou ik graag zien dat jullie in de toekomst weer bereid zijn om te helpen

Ciao

Comment

Ik zou je dan graag helpen hoor, houd je er dan rekening mee dat je een duidelijke titel maakt? Dan hoeven mensen niet zo veel te zoeken
                Zoektip: zoek in google en voeg daarbij 'jointjedraaien' dan krijg je gerichtere antwoorden dan via de jointjedraaien.nl zoekmachine.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Het was hier plezant precies...
                  langst 1 kant hebben ze gelijk, maar enkel over je bijkomende vraag. Dat van ondervoede en overvoeden vind je gemakkelijk op Google. Je eerste vraag was eerder persoonlijk. maar dan nog moeten we, vindt ik, allemaal vriendelijk en niet kleinerend reageren.

Op toch een beetje te antwoorden. Overvoeding merk je aan de nieuwe blaadjes, omdat deze het eerst voeding krijgen. Deze verkleuren dan. En ondervoeding zie je dan aan je oudste bladeren, aangezien de jongste bladeren er dan voeding uithalen, zullen die oudere bladeren verkleuren. Simpel uitgelegd

Grts! R11S

Comment

@LR2 Dat zou idd kunnen helpen want die zoekfunctie van jointjedraaien is niet echt specifiek
                    @R11S Ze zitten nog niet in de grond maar nu weet ik iig waar ik op moet letten

langzaamaan ga je toch steeds meer leren, dat vind ik wel t mooie van deze hobby

Thnx allebei !!

Comment

de kleinzerigheid was niet evenredig aan de kleinerendheid mijn beste realsmoker..
                      ten allen tijde was ik sarcastisch, en ik besef dat niet iedereen van die humoristische broekriem is gesneden. m
                      ss moet ik me wel excuseren, misschien ..
                      echter
                      er is een spreekwoord dat luid:
                      hij die het kleine niet eert is het grote niet weerd.
                      dit spreekwoord in gedachte deed me nog wat meer sarcastisch repliceren dan de eerste keer nadat zijn vragen ruim bemeten waren beantwoord en hij het 'nog niet wist'.
                      niet dat ik me hoef te verantwoorden, het is me nooit om de persoon in kwestie te doen geweest..

dit gezegd zijnde kan ik enkel nog de tip @markadonna meegeven de functie 'geavanceerd zoeken' (dit vind je op iedere pagina rechtsboven) te gebruiken.
                      daarin kan je ieder mogelijk antwoord vinden op gelijk welke vraag je ook zou kunnen hebben, je kan er zoeken op gerichte termen. het enige wat je moet doen is een komma plaatsen tussen de trefwoorden teneinde de zoekmachine zo optimaal mogelijk te gebruiken.
                      heb je nog vragen, maak dan duidelijke topics en vergeet de termen 'nieuw', 'beginner', 'eerste keer' etc. om verder gehoon te vermijden

overigens ben ik zelf een knoeiende beginner, ik laat dit echter geen excuus zijn om zeer algemene vragen beantwoord te zien

groeten.

Comment

jooo superbedankt he

Comment

Ik heb via growshoponline.nl biobizz biogrow: 1 liter gekocht en biobizz biobloom: 1 liter gekocht.
                          Ik heb gezien dat je het beste biologisch e voeding kon halen dus dat zit dan al goed.
                          Heeft iemand ervaring met deze voeding/dit merk?

EDIT: Ik wil ook ff paar potten kopen, en er staan Smart potten en gewone potten, maar gebruikt iemand Smart potten? Zijn die dan veel beter dan normale potten?

Peace
                          Last edited by markadonaa; 24 April 2013, 16:03.

Comment

http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&...45580626,d.d2k

en

vooral dan antwoord #37 is interessant

overigens ik heb deze via google voor je gevonden (tip van LR2 bovenin op deze pagina) .. niet echt moeilijk maar je moet willen he
                            cheers

Comment

Ik wilde eigenlijk alleen de ervaring van jullie weten met dit product maar bedankt weer wat informatie? Heb je ook al eens met smart potten gewerkt?
                              EDIT: Dat 2e bericht is wel heel nuttig thnx
                              Last edited by markadonaa; 24 April 2013, 19:11.

Comment

je ziet ik ben niet te beroerd om ook eens wat goed te doen ..

zelf heb ik nog niet met smartpotten gewerkt. ze schijnen nuttig te zijn om wat meer lucht bij de wortels te laten maar ze hebben ook wel hun nadeel denk ik .. vooral als je kleine smartpotten gebruikt in het begin en wil gaan verpotten kunnen de wortels in de vezels blijven hangen en dan maak je meer stuk dan je wil .. dus ik denk dat het aangeraden is gelijk het afbloeiformaat te gaan gebruiken. voor mij zijn ze te duur (mss dat ik ze later nog wel eens aanschaf, maar ik ben nog te veel beginner om al met die 'smart'potten te gaan werken )

Comment

Bezig...
                                X