Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Beginner

    Ik neem ook gewoon normale

    peace

    Comment


      #32
      Re: Beginner

      ik heb de smartpotten gekocht, en nooit anderen gebruikt, maar ben er heel tevreden over, vochtigheid is gemakkelijk te herkennen ermee, en als je per ongeluk teveel water hebt gegeven drogen ze ook snel weer op
      maar ik heb dus eigenlijk geen vergelijkingsmateriaal

      ik gebruik ook de root/grow/bloom en topmax van biobizz, heb nu begrepen dat de topmax redelijk overbodig is, en heb nu ook de alga en fishmix besteld want het leek erop dat de plantjes iets tekort kwamen
      wederom geen vergelijkingsmateriaal (ben ook behoorlijk nieuw met alles) maar ik ben wel tevreden met biobizz!

      Comment


        #33
        Re: Beginner

        Ik heb het nu binnen maar wat ik me afvraag is hoe ga ik dit doen, bv. 1ml op 1 liter maar hoe ga ik dit mixen?! Hoe krijg ik die 1ml dan uit die fles? Zou je ook kunnen dat je een watervat fixt van bv. 10L en hier dan 10ml biogrow bij doet? Maar dan alsnog hoe krijg ik precies 10ml uit die fles. Heeft iemand hier tips voor?

        EDIT: weet je ook het de hoeveelheden grow en bloom mix voor universele potgrond, want ik heb geen light-mix of all-mix?
        En wat is alga en fishmix?
        Last edited by markadonaa; 25 April 2013, 13:13.

        Comment


          #34
          Re: Beginner

          een spuitje of pipetje bij de apotheek halen die gaan op een tiende ml. nauwkeurig
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



          sigpic

          Comment


            #35
            Re: Beginner

            alga en fishmix zijn ook producten uit de biobizz lijn
            ik geloof niet dat je biobizz voeding kan laten staan in water, dus mix het vlak voordat je het geeft
            ik heb altijd flessen water op kamertemperatuur staan
            ik weet niet hoe het is met universele potgrond, daar zit ook mest in denk ik, dus als je planten erin staan wacht het even af voordat je voeding gaat toevoegen
            ik heb een klein maatbekertje waarmee ik afmeet, spuitje kan ook natuurlijk, drogist of apotheek heeft dat soort dingen

            Comment


              #36
              Re: Beginner

              @berry thx voor de tip man
              @wonderland ik dacht al dat het producten van biobizz waren maar wat is hun werking?

              Comment


                #37
                Re: Beginner

                http://www.growshopalien.com/onlines...5_biobizz.html
                hier staan de producten beschreven, jongen google is je vriend hoor, informatie is zo gemakkelijk te vinden
                welke producten je nodig hebt kan ik niet zeggen, hangt van je plantjes af

                Comment

                Bezig...
                X