Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wilde tuinplanten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wilde tuinplanten?

    Korting op 420shop
    Dus ik was rustig m'n tuintje aan het rondgaan, alle planten wat water aan het geven wanneer plots iets mijn aandacht trok.
    Naast het compostvat, heel klein nog maar wel al zichtbaar, zag ik enkele blaadjes tevoorschijn komen.

    Toen ik dichterbij kwam zag ik dit! En dichter bij de grond zijn er nog een paar gelijkaardigge gevallen
    WP_000063.jpgWP_000065.jpg

    Het is mischien wel nog wat klein om al te zeggen wat het is, maar vergis ik mij nu zo hard of is dit inderdaad de start van nieuw leven in m'n tuintje?
    Ik weet dat als het inderdaad 'n wietplantje is het waarschijnlijk hennep zal zijn dat van 'n vogelzaadje komt ofzo, maar vin 't wel geinig


    maar 'k heb ook m'n eigen plantjes staan dus als 't binnen x aantal weken 'n mannetje blijkt te zijn pleur ik 'm er zo uit hoor XD
    Buitenkweek 2013: Think Different & Northern light AF

    #2
    Re: Wilde tuinplanten?

    Zo kom ik er ook ieder jaar een haffel tegen. Vind 't wel geinig, maar ik heb ze dan niet voor niets op de composthoop gegooid. Vaak loop ik er een paar keer overheen en dan blijven ze wel weg
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Wilde tuinplanten?

      altijd leuk om die dingen tegen te komen .. het is mss wel die orange die uit de lucht is komen vallen?

      Comment

      Bezig...
      X