Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke grond gebruiken voor Royal dwarf en easybud???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    welke grond gebruiken voor Royal dwarf en easybud???

    Korting op 420shop
    Hallo allen,
    Ik ga volgende week (als ik mijn zaadjes binnen heb) beginnen met het op het balkon kweken van bovengenoemde autoflowers in potten. Nu heb ik al veel gelezen over verschillende grondsoorten etc.
    Mijn vriend is momenteel bezig met lr2 op cocos. Ik zie veel voordelen bij de cocos, teveel aan water, voeding etc loopt er gewoon door.
    Zou ik cocos kunnen mengen met potgrond, of verlies ik dande voordelen van de cocos? Is er misschien een grondsoort die jullie kunnen aanraden?
    Ik weet dat ik moet beginnen op zaai en stekgrond,maar ik bedoel voor hierna.
    Alvast bedankt voor jullie hulp.
    Grt,

    #2
    Re: welke grond gebruiken voor Royal dwarf en easybud???

    Laatst nog ergens een verslagje door zitten lezen en die gast had ook cocos door zijn potgrond gedaan. Op het einde van de rit kwam hij tot de conclusie dat cocos door potgrond niet fijn werkt (iets met de pH dacht ik)
    Beter niet zelf mengen als je niet de verhoudingen precies weet te treffen. Gewoon een zak potgrond of iets uit de growshop. Je kan ook je vriend nadoen en geheel op cocos gaan.
    Of 1 op cocos en 1 op grond, lekker leerzaam.

    Comment


      #3
      Re: welke grond gebruiken voor Royal dwarf en easybud???

      of gewoon eerst dus zaai en stek grond en daarna overstappen op potgrond en eventueel de juiste voeding bijgeven.

      Comment


        #4
        Re: welke grond gebruiken voor Royal dwarf en easybud???

        gewoon potgrond pik
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: welke grond gebruiken voor Royal dwarf en easybud???

          Met cocos ben je uiteraard duurder uit. Ook niet onbelangrijk. Al je voeding moet je zelf gaan toevoegen, en tast daarvoor maar in je buidel want de juiste cocosvoeding is vrij duur vind ik.
          Het mengen doe ik zelf ook weleens, zonder problemen trouwens. Maar zorg wel dat je dan maar 1/3 cocos gebruikt en de rest voedzame potgrond. Potgrond is makkelijk (en goedkoper) bij te mesten en vaak kun je de klok gelijkzetten op het moment dat dat nodig zal zijn.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: welke grond gebruiken voor Royal dwarf en easybud???

            Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
            gewoon potgrond pik
            ja zo zou je het ook kunnen zeggen.

            Comment


              #7
              Re: welke grond gebruiken voor Royal dwarf en easybud???

              Djw voor de reacties. Alle hulp altijd welkom.

              Comment


                #8
                Re: welke grond gebruiken voor Royal dwarf en easybud???

                Ik zou ze eerst in stekgrond zetten, en daarna overstappen op potgrond ( Liever niet bemest )

                Comment


                  #9
                  Re: welke grond gebruiken voor Royal dwarf en easybud???

                  Zwarte.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  Bezig...
                  X