Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ben ik laat met ontkiemen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ben ik laat met ontkiemen?

    Korting op 420shop
    Ik heb juist 5 early skunk fem. zaadjes besteld. Deze komen volgende week toe en gaan direct tussen de watjes liggen (ontkiemen ).
    Nu is mijn vraag.. 20 MEI --> IS DAT NIET TE LAAT OM TE BEGINNEN??

    Peace

    #2
    Re: Ben ik laat met ontkiemen?

    Neen , dat gaat perfect . Succes !

    Grtz Hash
    Geniet nooit met mate !

    Comment


      #3
      Re: Ben ik laat met ontkiemen?

      Nou, eigenlijk is 19 mei de laatst mogelijke dag. Maar misschien maken de planten een uitzondering.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Ben ik laat met ontkiemen?

        Oorspronkelijk geplaatst door Hasharin View Post
        Neen , dat gaat perfect . Succes !

        Grtz Hash
        Alvast erg bedankt voor de reactie, maar ik dacht ik vraag het voor de komende jaren ^^ Wanneer in nou de beste periode om te beginnen? Losstaand van de buitentemperatuur (ivm vriestemp.) Is het hoe vroeger hoe beter of...? ... Ik ben namelijk bezorgd dat ik kostbare weken verloren heb :s Sensi seeds hadden mijn early skunk fem. zaadjes namelijk niet op stock tot vandaag Dus volgende week maandag ga ik aan de slag

        peace

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        19 Mei ??? Maar ik ontkiem pas (wat een toeval) maandag de 20 ste Mei! :s Wat zijn de gevolgen indien je niet voor 19 Mei doet?

        Peace

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        De een zegt geen probleem en de ander zegt voor 19 Mei ... Wat is het nu? :-p

        groetjes

        Comment


          #5
          Re: Ben ik laat met ontkiemen?

          beduidend minder grote opbrengst !! net daarom dat die 19de zo belangrijk is, colaknotsgekte (^^,)

          Comment


            #6
            Re: Ben ik laat met ontkiemen?

            Hahaha, kan me wel iets van je verwarring voorstellen door dit sarcasme. Maar het maakt absoluut niet uit of je ze nou de 19de of de 20ste plant.
            De beste periode om te beginnen is totaal afhankelijk van je eigen voorkeur. Hoe eerder je begint met zaaien, hoe groter je planten zijn als ze beginnen met bloeien.
            Jouw planten hebben nog genoeg tijd om je eerste kweek (denk ik) een succes te maken.

            Comment


              #7
              Re: Ben ik laat met ontkiemen?

              Ok bedankt man

              Comment


                #8
                Re: Ben ik laat met ontkiemen?

                zelfs als je iets later zaait kun je nog dikke cola's krijgen als je je plantje maar goed verzorgt

                Comment


                  #9
                  Re: Ben ik laat met ontkiemen?

                  Iets ? Je kan over een maandje ook nog prima beginnen hoor.
                  Als je ze niet verduistert gaan ze toch pas een beetje bloeien als we richting de 12uur licht per dag gaan, en dat is pas in september !
                  Zou je 1 juli planten, kunnen ze nog wel 8 weken groeien.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Ben ik laat met ontkiemen?

                    idd,er zijn mensen genoeg (inclusief mezelf) die later gaan beginnen omdat ik hier thuis geen planten van 3meter hoog kan zetten(mijn ander planten staan op een andere plaats waar ze weelderig gaan kunnen groeien!)

                    Comment

                    Bezig...
                    X