Start begin juli...kan dit?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • General
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2012
    • 919

    #1

    Start begin juli...kan dit?

    Korting op 420shop
    Hoi.

    Ik zou dit jaar nog graag een run starten vanuit zaad in begin juli. Kan dit nog of is dit te laat?

    Volgens mij geen probleem aangezien planten bloeien vanaf dat de dagen korter worden. Denk enkel dat het wat kleinere plantjes gaan worden dan, wat niet erg is want dan kan ik ze indien nodig vanaf oktober in mijn kweektent afbloeien....

    mobile message
    Last edited by General; 15 May 2013, 09:57.
  • Heribei
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 1140

    #2
    Re: Start begin juli...kan dit?

    Het kan hoor, dan worden ze wat kleiner.
    Je kan er ook voor kiezen om autoflowers neer te zetten

    Afbloeien binnen is vaak ellende met ongedierte, maar het kan...

    Comment

    • General
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2012
      • 919

      #3
      Re: Start begin juli...kan dit?

      Hen momenteel op die plaats autoflowers staan...net daarom dat ik pas in juli kan starten met de volgende run...en heb mijn reguliere feminised zaden al klaarliggen...

      Kleiner is net handig indien ze nog binnen moeten afbloeien.

      En idd, ik zal ze met bio pyrethrum moeten behandelen als ik ze binnenzet. Omdat je anders een explosie van beestjes riskeert...heeft me mijn vorige run in 2012 geleerd..

      mobile message

      Comment

      • General
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2012
        • 919

        #4
        Re: Start begin juli...kan dit?

        Bon. Vandaag de autoflowers terug binnenhalen want met dit weer wordt het niks. Gaan nu hun 4e bloeiweek in en de toppen staan gewoon stil met dit weer.

        Terug een weekje of langer onder 400 w hps en als er terug zon komt terug naar buiten.


        Wat een kutlente.

        mobile message

        Comment

        • angel777
          Cronic Grower
          • Mar 2010
          • 3409

          #5
          Re: Start begin juli...kan dit?

          Oorspronkelijk geplaatst door General
          Hen momenteel op die plaats autoflowers staan...net daarom dat ik pas in juli kan starten met de volgende run...en heb mijn reguliere feminised zaden al klaarliggen...





          mobile message
          jij kan sprookjes vertellen
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Re: Start begin juli...kan dit?

            Ik ga ook nog in juli zaaien. Begin-midden juli dat wel, maar alsnog. Nu maar hopen dat september en oktober nog een beetje lekker worden dit jaar.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • wamy
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Mar 2011
              • 301

              #7
              Re: Start begin juli...kan dit?

              Hehe las het ook juist angel777.
              Hilarisch!
              General, natuurlijk kan dit nog zoals heribei al aangaf.
              Veel succes met je speciale zaden .

              Groetjes wamy

              Comment

              • francisp
                Grower
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 685

                #8
                Re: Start begin juli...kan dit?

                Tja, reguliere zaden betekent normaal niet feminised, maar sommigen gebruiken het woord ook als niet-autoflower.

                Comment

                • General
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2012
                  • 919

                  #9
                  Re: Start begin juli...kan dit?

                  Stelling: een plant gaat toch op hetzelfde tijdstip van het jaar buiten in bloei door kortere dagen. Ongeacht of je ze in mei of in juli zaait?

                  mobile message

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #10
                    Re: Start begin juli...kan dit?

                    Ja en dan?

                    Comment

                    • General
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2012
                      • 919

                      #11
                      Re: Start begin juli...kan dit?

                      Wat en dan?

                      mobile message

                      Comment

                      • HR83
                        Advanced Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2011
                        • 1046

                        #12
                        Re: Start begin juli...kan dit?

                        en dan wat

                        dan wat en

                        wat dan en

                        en wat dan
                        __________________________________________________ ______________

                        When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                        sigpic

                        Comment

                        • Wietefras
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2013
                          • 4374

                          #13
                          Re: Start begin juli...kan dit?

                          Je bedoelt dat het voor het afbloeien niet uitmaakt wanneer je begint en dat je dus hooguit wat minder groei hebt als je wat later begint?

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment

                          • General
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2012
                            • 919

                            #14
                            Re: Start begin juli...kan dit?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras
                            Je bedoelt dat het voor het afbloeien niet uitmaakt wanneer je begint en dat je dus hooguit wat minder groei hebt als je wat later begint?
                            Voila. Omdat dat voor velen precies niet duidelijk is.

                            Ok, je hebt een bepaalde minimum hoogte en internodes nodig maar verder ligt het inzetten van de bloei enkel aan de lengte van de dagen.

                            mobile message

                            Comment

                            Bezig...