Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Double gum overplaatsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Double gum overplaatsen

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    ik heb al een aantal maanden mijn Skunk #1 planten in de tuin staan. Het zijn er drie. Ik heb ook nog een klein double gum plantje waarvan ik niet zeker weet of het vrouwelijk is van een paar weken oud.
    kan ik dat double gum plantje op mijn kamer zetten? ik heb heel weinig zonlicht op mijn kamer ,want ik zit op zolder ,maar ik heb wel tl verlichting op m'n kamer. Groeit die plant daar ook onder?

    thnx

    #2
    Re: Double gum overplaatsen

    ja onder tl groeit het wel, alleen dan moet je de tl wel max 5 cm erboven zetten voor goed resultaat (dit heeft met dieptestraling te maken)
    dus als je deze in je plafond hebt zitten dan gaan ze strekken vaak naar een raam toe en aan dat tl licht wat te ver weg hangt hebben ze niks.

    Comment


      #3
      Re: Double gum overplaatsen

      MAAR..

      je zal toch de juiste lichtkleur moeten hebben / halen / kopen

      er zijn twee soorten die aangewezen zijn voor onze plantjes .. de ene soort is voor het groeien (onder ee 18/6 lichtregime) de andere soort is om te bloeien (onder een 12/12 regime)

      veel plezier met je zoektocht en zolderkweekje

      Comment


        #4
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Double gum overplaatsen

          Oke bedankt ,maar ik weet niet welke kleur het licht is en hoeveel watt het is. de geur zit ik niet over in.

          Comment


            #6
            Re: Double gum overplaatsen

            Als je die lamp aan zet in de kamer, is het dan licht als bij de slager, of licht zoals in een restaurant? Dat laatste is warm wit; zit meer tegen oranje aan. Koel wit zit meer richting blauw en laat kleuren beter zien (vandaar dat ze die gebruiken in winkels en als het goed is op je werkplek, want daar wordt je lekker wakker van). Wattage staat op de lamp zelf.
            Maar toch, het is zonde van de plant. Ook zonde van andere planten in huis want je neemt 100% zeker beestjes mee naar binnen, en die willen daar niet zomaar weg. Ik heb ooit hetzelfde trucje geprobeerd en binnen een week was er niets meer over van een 1.5m hoge wietplant. Opgevreten door de spint omdat ik dacht: oh, dat middeltje halen kan altijd nog als het te erg wordt.
            Bespaar jezelf de moeite: laat lekker buiten staan. Als het een man is, dan merk je dat wel voordat de dames beginnen te bloeien.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Double gum overplaatsen

              Beter buiten laten staan
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Double gum overplaatsen

                Vandaag zijn ze helemaal naar de knoppen gehageld ,allemaal gaten erin herstelt dat nog?

                Comment


                  #9
                  Re: Double gum overplaatsen

                  Jazeker

                  Comment


                    #10
                    Re: Double gum overplaatsen

                    Thanx

                    Comment

                    Bezig...
                    X