mannetjes of vrouwtjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • peukje
    Stoner
    Member
    • Aug 2011
    • 20

    #1

    mannetjes of vrouwtjes

    Korting op 420shop
    hey iedereen,heb al een jaar of twee met succes een buitenkweekje gehad.Dit jaar heb ik van een kennis wat zaadjes gekregen,maar ik weet niet of het mannetjes of vrouwtjes zijn.Heb al het forum geraadpleegt hoe je het kan zien,maar ik zie bij mijn plantjes niks.Dus wie weet raad.Heb enkele foto's bijgevoegd.plantjes 034.jpgplantjes 035.jpgplantjes 036.jpgplantjes 037.jpg
  • Tu sheng peng
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 194

    #2
    Re: mannetjes of vrouwtjes

    Die moeten nog even groeien voordat je ze kunt onderscheiden. Even afwachten dus.
    sigpic

    Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

    Comment

    • basbenton
      Stoner
      Member
      • Feb 2011
      • 22

      #3
      Re: mannetjes of vrouwtjes

      Dat zie je nog niet! Pas als de dagen korter worden ga je merken of het mannetjes of vrouwtjes zijn. Nog ff wachten dus!
      Ps. Haastige sped is zelden goed
      FUCK THE POLICE COMING STRAIGHT FROM THE UNDERGROUND

      Comment

      • p4r3
        Advanced Stoner
        • May 2012
        • 60

        #4
        Re: mannetjes of vrouwtjes

        Merk je binnenkort wel, raadpleeg google even voor pics van de verschillen dan zie je het snel genoeg

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: mannetjes of vrouwtjes

          1. Dit is een vragentopic in het kweekverslagen-gedeelte. Als je op het driehoekje klikt met uitroepteken kun je aan de mods vragen of hij verplaatst kan worden.
          2. Duurt nog minstens 2 weken voordat je wat ziet.
          3. áls je wilt dat we wat zien, focus dan op de plant en niet op de tomatenplanten erachter
          4. Een google zoektocht moet binnen tien seconden wat opleveren. Serieus. Kijk maar > http://bit.ly/1ak2nA8 Klik daarna op afbeeldingen. Male betekent Man, female betekent Vrouw.
          5. EDIT: als je bij 'overige vragen' kijkt, staat dit bovenaan: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...netje-Vrouwtje
          Last edited by LR2; 25 May 2013, 20:21.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #6
            Re: mannetjes of vrouwtjes

            Iedereen die een topic verkeerd ziet staan, mag er op drukken hoor
            Verplaatst bij deze.

            Comment

            Bezig...