Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini gat in mijn blad. autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mini gat in mijn blad. autoflower

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben nieuw op dit forum en heb sinds kort mijn eerste plantje het is een afrodite-autoflower.
    Ik dacht eerst dat ik hem binnen het best kon kweken sinds mijn ouders het niet zo hebben van planten die buiten staan dus had ik hem onder een 40w bureaulamp staan.
    Een weekje daarna ging hij stressen dus heb ik toch maar mijn ouders overgehaald om hem buiten te zetten.
    Dus dat mocht en hij staat nu buiten voor een weekje en alles gaat voor mijn gevoel perfect
    Alleen nu zag ik vandaag een klein gaatje in mijn blad wat kan dit zijn?
    Attached Files

    #2
    Re: Mini gat in mijn blad. autoflower

    Dat is dus bladtyfus. Interessant geval, want het komt eigenlijk nooit voor op planten. Ik denk dat je het beste niets kunt doen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Mini gat in mijn blad. autoflower

      welk gat?
      __________________________________________________ ______________

      When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Mini gat in mijn blad. autoflower

        op de eerste foto zie je inderdaad een klein gaatje, maar dat is niets om je druk om te maken. hadden die van mij ook af en toe, daar groeien ze snoeihard doorheen. zeker met dit zonnetje
        I plant a little tree in my front yard
        precious little tree in my front yard

        Comment


          #5
          Re: Mini gat in mijn blad. autoflower

          Fijn om te horen nu hopen dat alles goed verloopt bedankt!

          Comment

          Bezig...
          X