Wanneer buiten? wanneer overpotten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MissMellow
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2013
    • 64

    #1

    Wanneer buiten? wanneer overpotten?

    Korting op 420shop
    Haha, nog nieteens gekiemd, maar goed,
    Wanneer gaan de plantjes naar buiten? in de kleine pot al? (zie onderin de maat)
    Wanneer plant je je kleine plantjes over? met een minimum aantal blaadjes of iets?

    Ik ga Birdie's methode doen, dus potje van 10 cm met potgrond met daarin een kuiltje kiemgrond.
    vervolgens wil ik eindigen in 20l emmers o.i.d. (autoflower buiten)
    Miss Mellow gaat tuinieren! | 2013 Danish Passion
  • Medical-Spliff
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 2061

    #2
    Re: Wanneer buiten? wanneer overpotten?

    eens de wortels eruitkomen langs onder moet je overpotten, potje van 10cm zal volgeworteld zitten na een weekje ofzo normaal
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #3
      Re: Wanneer buiten? wanneer overpotten?

      Waarom niet zaaien in die emmers? scheelt een keer overpotten!
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Wanneer buiten? wanneer overpotten?

        Yep, auto's kun je volgens mij beter meteen in de definitieve pot zaaien zodat je de wortels niet beperkt.
        Daar kun je ook een kuiltje in maken met zaai/stekgrond.
        Goed vullen die emmers ey
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • MissMellow
          Advanced Stoner
          Member
          • May 2013
          • 64

          #5
          Re: Wanneer buiten? wanneer overpotten?

          nou ik heb nu 12 liter emmers buiten staan (lekker in de zon!) en daar mijn jonkies nu in staan! 1 plantje is nu een week boven, de andere 2 pas 2 dagen. Maar ze staan in emmers, dus ik kan ze desnoods met nachtvorst (je weet maar nooit haha) binnen halen of iets.
          Het is nu mijn bedoeling ze zo goed als niet te verplaatsen.

          Schermafbeelding 2013-06-25 om 09.59.04.jpg
          Miss Mellow gaat tuinieren! | 2013 Danish Passion

          Comment

          • berry ryder
            Special member
            420 MemberLucky Member
            • Dec 2012
            • 2666

            #6
            Re: Wanneer buiten? wanneer overpotten?

            Zo laten staan. Lekker buiten dag en nacht in de regen en in de wind.
            Worden ze sterk van.
            De 12 liter potten zijn voldoende voor afjes.
            Op naar de zon.
            Succes verder

            Grtz
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



            sigpic

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Wanneer buiten? wanneer overpotten?

              Nachtvorst ja .. rolling.gif

              Je had ze tot de eerste blaadjes in kunnen graven, dat stuk is alleen strek, heb je verder niets aan.
              Vanaf de ronde blaadjes telt het pas als groei.
              Last edited by QnQ; 25 June 2013, 10:23.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • berry ryder
                Special member
                420 MemberLucky Member
                • Dec 2012
                • 2666

                #8
                Re: Wanneer buiten? wanneer overpotten?

                En nog hopen dat er gaten onder in de emmers zitten
                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                sigpic

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: Wanneer buiten? wanneer overpotten?

                  Zeer belangrijk die gaten onder in je emmer en de plantjes wat dieper in graven tot de eerste lobblaadjes
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • MissMellow
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • May 2013
                    • 64

                    #10
                    Re: Wanneer buiten? wanneer overpotten?

                    Ik heb al een tijdje terug overgepot, maat las erna pas over het dieper ingraven. ze hebben dus allemaal slap gehangen op een bepaald punt. Maar nu staan ze prima!

                    Ik zorg dat ze niet te nat worden! Ze hebben al een flinke hoosbui gehad, maar niet verzopen of iets. Mocht het nou veel regenen boor ik gelijk gaten!

                    Dit was dus een paar dagen na het overpotten:
                    Attached Files
                    Miss Mellow gaat tuinieren! | 2013 Danish Passion

                    Comment

                    • wamy
                      Bong Master
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2011
                      • 301

                      #11
                      Re: Wanneer buiten? wanneer overpotten?

                      Meer grond in de pot en gaten boren.
                      Dan kan je verder.

                      Groetjes wamy

                      Comment

                      Bezig...