Lowryder zaadjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • CorneWeed
    Stoner
    Member
    • Jun 2013
    • 23

    #1

    Lowryder zaadjes

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben van plan voor de eerste keer zelf planten te kweken, in plaats van steeds naar de dure coffeeshop te gaan.
    Ik dacht na een beetje zoeken zelf aan Lowryder autoflower zaadjes (dwarf plantjes) omdat ik geen zin heb in een boom van een meter hoog.
    Ik zag op een website ook dat deze zaden voor buiten en binnenkweek zijn, zelf wil ik ze graag buiten kweken.
    Heeft iemand enige ervaring met het kweken van dwarf plantjes in de buitenlucht? Moeten ze bijvoorbeeld in potten of in de volle grond?

    Alvast bedankt,

    Corné
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Lowryder zaadjes

    Probeer in dat hokje waar dat vergrootglas naast staat, rechtsboven in je scherm eens Lowrider.
    Krijg je daar geen info mee tevoorschijn ?

    Volle grond is voor elke plant beter dan potten.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Heribei
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2011
      • 1140

      #3
      Re: Lowryder zaadjes

      Zie mijn hantekening

      Comment

      • CorneWeed
        Stoner
        Member
        • Jun 2013
        • 23

        #4
        Re: Lowryder zaadjes

        dankjewel beide
        ik zie bij veel kweekverslagen wel dat echt veel mensen op zoek zijn naar dé perfecte aarde voor die plantjes,
        zodat ze hard groeien enzovoort, maar deze middeltjes heb je niet nodig neem ik aan als je in volle grond kweekt?

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: Lowryder zaadjes

          Nope, dat hoeft dus niet. En anders is potgrond ruim voldoende voor de eerste keer. Meer middeltjes zorgen enkel voor meer kans op problemen.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • CorneWeed
            Stoner
            Member
            • Jun 2013
            • 23

            #6
            Re: Lowryder zaadjes

            Bedankt!

            Comment

            • SilverHerrer
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Jan 2013
              • 141

              #7
              Re: Lowryder zaadjes

              Jouw verhaal klinkt een beetje zoals ik begonnen ben: een goedkoper alternatief voor de shop maar ook gewoon voor de lol. Ik heb Lowryder #2 buiten in potten staan, als je wilt kun je mijn kweekverslag hier lezen/volgen: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-2-op-balkon
              Op dit moment staat mijn eerste Lowryder op het punt in bloei te gaan, dus ik kan nog niets zeggen over de toppen
              Mijn AF kweekverslag 2014: Automatic Mary, Bubblelicious en Northern Lights
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...orthern-Lights

              Comment

              • CorneWeed
                Stoner
                Member
                • Jun 2013
                • 23

                #8
                Re: Lowryder zaadjes

                Heb je verslagje even doorgescrolld, en ik ga hem ook volgen!



                http://www.dutch-headshop.com/en/die...ors-p-680.html na even rondgekeken te hebben op internet denk ik dat ik deze ga bestellen
                Last edited by CorneWeed; 19 June 2013, 01:27. Reden: verkeerde link

                Comment

                • budha54
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2013
                  • 717

                  #9
                  Re: Lowryder zaadjes

                  potten heeft ook zo zijn voordelen , voor al in de bloei , je knoppen wil je droog houden ivm schimmel , je schuift ze zo onder dak met trolly ook handig als je visite krijgt , ook makkelijker in grijpen in je kweek , voedingstoffen direct bij je plant en niet de heg vd buren !

                  Comment

                  Bezig...