Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klein vraagje over toppen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Klein vraagje over toppen.

Korting op 420shop
    Hey,

heb 8 plantjes staan in de serre, en deze zijn momenteel allemaal +- 1 meter hoog.
    Nu is de serre niet zo hoog, dus heb ik ze vandaag getopt, maar iemand zij me dat dit slecht was om dit nu nog te doen? Klopt dit?

En kan ik bijvoorbeeld nu toppen, en dan binnen enkele weken nog eens, of moet het met regelmaat?

Mvg,
    Modest
    Stap voor stap geraken we er wel.

Re: Klein vraagje over toppen.

Als het riet of bamboe is, dan is het niet zo verstandig. Met wiet werkt het prima. Als je echt de hoogte wilt beperken kun je 't beste meerdere internodes tegelijk toppen. Houdt je meteen een mooie stek over die je uit kunt planten. Dat kunnen de planten prima hebben. Maar doe het niet vaker dan ééns per drie weken. Zo houdt je de stress beperkt. Ik deed het soms eens per week zonder problemen, maar beter geen risico nemen. Lees/google ook eens over LST! Dat zul je vast leuker vinden dan stukken afknippen
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Nog even, zou ik morgen nog zaadjes (Guerilla Gusto) kunnen ontkiemen voor in het bos te zetten? Normaal gezien moet dit toch nog goed lukken hé (wel iets minder groot natuurlijk).
      Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

ja,dat lukt nog . Ze zullen geen meter meer worden en als er 30gram vanaf komt dan mag je blij wezen.
        niet alle jagers kennen wiet . ik plant al meerdere jaren op 15 meter van een jagershutje , geen last van konijnen dan
        groei ze

Comment

Bezig...
        X