Dieven autobloeiers

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Magico
    Stekje
    • Jun 2010
    • 7

    #1

    Dieven autobloeiers

    Korting op 420shop
    Goede middag JJ!

    Dit jaar heb ik auto Nefertiti van pyramid seeds via growerschoice gekocht.
    Deze staan nu een kleine 2 weken boven de grond.
    Mijn planten worden dit weekend (als het goed weer is) in volle grond gezet waar wat paardenmest is ondergewerkt.
    Nu waar ik meer over zou willen weten is dieven bij AF's.
    Zal het dieven tijdens de vegetatieve fase het gewenste effect geven en dus meer energie bovenin de plant leveren wat een compactere bloei zou moeten geven.
    Of zal de AF hierdoor stressen en hermafrodiet worden?
    Andere speculaties over dieven of toppen bij Af's zijn ook zeer welkom.

    Hartelijk dank!


    Groeten Magico
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Dieven autobloeiers

    Ik zou ze niet dieven, om de simpele reden dat er al niet zoveel wiet afkomt.
    Autoflowers zijn vaak ook wat gevoeliger voor toprot, eigenlijk zijn wat lossere toppen misschien juist beter voor buiten.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #3
      Re: Dieven autobloeiers

      autoflowers gewoon de natuur laten volgen en niks aan doen.
      blad weghalen is de longen weghalen!
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      • Magico
        Stekje
        • Jun 2010
        • 7

        #4
        Re: Dieven autobloeiers

        @ QnQ: Theoretisch gezien zou dieven opbrengst verhogend werken. Toprot argument ben ik het mee eens maar wist niet dat AF's minder schimmel resistent zijn.

        @ Angel777: Bij het dieven haal je het groeipunt weg in de bladoksel, niet het blad zelf...
        Last edited by Magico; 21 June 2013, 10:14.

        Comment

        • HOMMEL
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2012
          • 229

          #5
          Re: Dieven autobloeiers

          Oorspronkelijk geplaatst door Magico
          @ QnQ: Theoretisch gezien zou dieven opbrengst verhogend werken.
          Vergeet niet dat een dief eigenlijk ook een top is...
          Leren = Experimenteren

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Re: Dieven autobloeiers

            Ik dief alleen de takjes die significant achterblijven. Als ze bijvoorbeeld pas 2cm zijn en de bloeiperiode al op de helft is. Wel is die toprot stamrot shit een groot risico. Er is geen jaar voorbij gegaan dat ik er geen last van had.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • bleeken
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2013
              • 152

              #7
              Re: Dieven autobloeiers

              mij hebben ze vertelt dat blad weg halen juist goed is zo kan er meer licht bij de toppen :-s
              maar das dus nie zo als ik het goed versta

              grtz
              grtzz..

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #8
                Re: Dieven autobloeiers

                Dieven is het wegnemen van kleine (onderontwikkelde) takjes. Het weghalen van blad is niet zo'n goed idee.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                Bezig...