Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bio kweek vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bio kweek vragen

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb 3 Shiva Shanti II en 2 Royal Jack Autoflowers. Shanti's staan al in het bos en de Jack's gaan nog naar buiten binnekort.

    Ik wil het liefst alles biologisch houden. Dus heb al wat knoflook om m'n planten gestrooid en wat knoflookwater er overheen gespoten tegen insecten.
    Slakken zijn denk ik het grootste gevaar voor m'n mooie plantjes.

    Heeft iemand enig idee wat ik nog meer tegen deze natuurlijke vijanden kan doen!? Slakkenkorrels zou ik nog wel overwegen. Maar die zijn natuurlijk chemisch en trekken na verloop van tijd de grond in...

    Tips voor voeding zijn ook welkom!

    Ps het is medisch en wil het daarom zo bio mogelijk houden! we krijgen al genoeg rotzooi in ons lichaam.

    #2
    Re: Bio kweek vragen

    Je kunt koperdraad spannen. Maar die oxideert natuurlijk, en belandt in de grond. Ook in de plant. Helemaal biologisch wilt zeggen dat je ook slakken hun gang laat gaan. Een gezonde plant kan flink wat klappen krijgen. Mijn shiva shanti's zijn ooit doormidden gebroken door rippers en herstelden zich prima.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Bio kweek vragen

      Check de helpdesk, daar is een hele afdeling over beestjes.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X