Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

is er iets mis met mijn plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    is er iets mis met mijn plant

    Korting op 420shop
    Hallo Kwekers,


    ik heb een blueberry buitenplant gekregen van iemand toen die nog een kleintje was.
    inmiddels al een paar weken in de tuin en ik zie dat hij groter word maar hij krijgt ook lichte plekken
    dit is mijn eerste keer en ik vraag me af of die gezond is of niet en dat weten jullie waarschijnlijk beter als mij.
    hij staat in normale voorbemeste potgrond ik heb sinds vandaag bio nova super soill gekregen van iemand.
    moet ik dat er nu al bij gooien? heb er nog nooit iets bijgegooid en ik lees op internet dat de plant donkergroen hoort te zijn.s
    ik vind mijne meer normaal groen met enkele lichte plekken.is mijn plant gezond of moet ik er iets aan doen.
    help red me plantje hier fotos 1016082_208046432679930_614443016_n.jpg1044955_208046466013260_249071267_n.jpg


    Groeten

    #2
    Re: is er iets mis met mijn plant

    Ik zie gewoon een gezonde plant.

    Comment


      #3
      Re: is er iets mis met mijn plant

      oke dat klinkt goed, maar waarom zijn sommige plekjes dan lichter? en wanneer beginnen met voeding?

      Comment


        #4
        Re: is er iets mis met mijn plant

        De nieuw gevormde groei is altijd wat lichter, trekt wel bij.

        Comment


          #5
          Re: is er iets mis met mijn plant

          oke bedankt voor de info, niks aan doen dus
          dan heb ik nog een vraag hij staat onder een afdak van plastic kan die daar ook staan als het zonlicht is?
          hij krijgt er wel genoeg licht maar dan niet aan alle kanten.

          Comment


            #6
            Re: is er iets mis met mijn plant

            In de natuur kan een plant ook niet draaien om zichzelf van alle kanten in het zonnetje te zetten, dus dat zou niks uit moeten maken.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: is er iets mis met mijn plant

              oke LR2 bedankt voor het advies,dan laat ik hem zo staan

              Comment


                #8
                Re: is er iets mis met mijn plant

                Plant zet je beste in de volle zon en zo weing mogelijk verplaatsen planten haten elke keer andere plek
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: is er iets mis met mijn plant

                  belladonna,

                  hij staat ook in de volle zon maar alleen aan een kant er zit gaas voor en een afdak

                  Comment


                    #10
                    Re: is er iets mis met mijn plant

                    Weet je wat je moet doen? Je moet je niet zo'n zorgen maken! Maak eens een foto, en maak volgende week nog een foto. In de tussentijd niet gaan kijken of aan je plant komen. Leg die foto's eens naast elkaar. Dan zie je dat jouw plant het vast wel prima doet
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: is er iets mis met mijn plant

                      Ziet er gewoon gezond uit, en zoals hier al gezegd is nieuwe groei is altijd wat lichter van kleur! veel kweekplezier.
                      Greetings from way down south

                      Comment


                        #12
                        Re: is er iets mis met mijn plant

                        dank jullie wel hoop gewoon zo dat het lukt haha aangezien ik er maar 1 kan en mag hieroo

                        Comment


                          #13
                          Re: is er iets mis met mijn plant

                          je plant is super gezond,de eigenaar heeft meer moeite dan de plant zelf haha
                          laat lekker gaan zo ziet er top uit maak je niet zo druk
                          gr

                          Comment


                            #14
                            Re: is er iets mis met mijn plant

                            Geen zorgen maken
                            Grtz Joske!

                            Comment


                              #15
                              Re: is er iets mis met mijn plant

                              is wel degelijk iets mis, ze kijken over die plekjes in je onderste blad heen. maarjah beterweters

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
                              je plant is super gezond,de eigenaar heeft meer moeite dan de plant zelf haha
                              laat lekker gaan zo ziet er top uit maak je niet zo druk
                              gr
                              Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                              is wel degelijk iets mis, ze kijken over die plekjes in je onderste blad heen. maarjah beterweters
                              leuk zoon advies
                              land van de blinde is eenoog koning
                              Last edited by FlintStoned; 1 July 2013, 05:30.

                              Comment

                              Bezig...
                              X