Beginnende kweker met vragen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • weednerd
    Senior Stoner
    Member
    • May 2013
    • 31

    #1

    Beginnende kweker met vragen

    Korting op 420shop
    Dag iedereen, ik had een Deens zaadje gekregen van een vriend en deze heb ik dus geplant. Meer weet ik dus niet van de soort wat kut is want nu zit ik met vragen.
    1) Ik zie bovenaan haartjes onder de oksels. Mag ik nu met zekerheid zeggen dat het een vrouwelijke plant is?
    2) Zaadje zit nu 6 weken in de grond, hoeveel kan deze plant nog groeien?
    3) Wat doe ik met de onderste bladeren? knip ik die eraf?
    4) Onderaan is de stenger paars? is dit stress? Of gewoon de kleur van de soort?
    Mijn plantje ziet er gezond uit denk ik maar het is mijn eerste keer dus niet teveel met mijn plantje lachen :-p


    DSC_0205.jpgDSC_0206.jpgDSC_0207.jpgDSC_0208.jpgDSC_0209.jpg
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Beginnende kweker met vragen

    1: Ja.
    2: 3 meter.
    3: Niets.
    4: Stress. Blijf van de plant af.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #3
      Re: Beginnende kweker met vragen

      Veel duidelijker kan ik niet zijn

      Als je wilt mag je wel een grotere pot nemen = dus grotere plant = meer opbrengst.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • weednerd
        Senior Stoner
        Member
        • May 2013
        • 31

        #4
        Re: Beginnende kweker met vragen

        Bedankt voor het duidelijke antwoord! Als ik haar verpot in een 50l, welke grond gebruik ik dan best? Welke grond van aveve?

        Comment

        • Hortuz
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2013
          • 160

          #5
          Re: Beginnende kweker met vragen

          lijkt er op dat ze een klap van de wind heeft gehad
          sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

          Comment

          • weednerd
            Senior Stoner
            Member
            • May 2013
            • 31

            #6
            Re: Beginnende kweker met vragen

            Hoe bedoel je Hortuz? Bedoel je dat de plant er kapot uitziet of door de dikke stengel?

            Comment

            • HJM
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 3714

              #7
              Re: Beginnende kweker met vragen

              Oorspronkelijk geplaatst door weednerd
              Bedankt voor het duidelijke antwoord! Als ik haar verpot in een 50l, welke grond gebruik ik dan best? Welke grond van aveve?

              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment

              • weednerd
                Senior Stoner
                Member
                • May 2013
                • 31

                #8
                Re: Beginnende kweker met vragen

                OK, ik rij er vrijdag om dikke merci HJM. Dit is trouwens een topsite, al mijn vragen binnen de dag beantwoordt!!

                Comment

                • Hortuz
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 160

                  #9
                  Re: Beginnende kweker met vragen

                  Dat paarse / stress onder aan de steel lijkt me dat dat het breekpunt is.

                  hortuz
                  sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

                  Comment

                  Bezig...