Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer Buitenkweek. 2de plant valt geel uit en is droog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste keer Buitenkweek. 2de plant valt geel uit en is droog

    Korting op 420shop
    Goeiendag,

    Dit is de eerste x dat ik planten heb staan. Had zaden ( 100% vrouwtjes) van een maatje van me. Dus heb ze eigenlijk voor de fun neergezet alleen ben me er een beetje in gaan verdiepen. Alleen zoals je op de foto's ziet doet de ene het na me gevoel stukken beter dan de andere. Volgens mij heb ik ook te kleine potten als ik zo is een beetje rondkijk. ( misschien dat het daaraan ligt? ) Weet iemand wat het zou kunnen zij de bladeren drogen uit en krullen op en vallen geel uit. En groeien doet ze ook niet meer echt.

    Ik heb al aardig op internet gekeken maar ik kom echt op van alles uit.. Of het is te weinig water of te veel of te weinig voeding of weer teveel, of ze hebben stress.. Ik kan er nou niet uithalen wat het is!?

    Ik heb geen voeding gebruikt tot nu toe.. Ze zitten in potgrond vermengd met normale aarde uit de grond.
    1x per dag flinke scheut water en lekker in t zonnetje. Staan ook niet echt in wind

    Heel eerlijk zou ik nu niet weten wat ik ermee aan moet.. Hoop dat iemand me kan helpen
    Attached Files

    #2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Eerste keer Buitenkweek. 2de plant valt geel uit en is droog

      Thanks ik ga t proberen Klopt idd paarse steeltjes erbij ja!

      Ik laat weten of t is gelukt!

      Comment


        #4
        Re: Eerste keer Buitenkweek. 2de plant valt geel uit en is droog

        Oh, houdt er wel rekening mee dat het stervende blad nog gewoon dood zal gaan. Alles wat nog levendig groen is, zal daarentegen een mooie boost krijgen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Eerste keer Buitenkweek. 2de plant valt geel uit en is droog

          Apart dat die rieten schutting een halve meter naar binnen komt.
          Je zou zeggen dat die aan moet sluiten op die aanbouw.
          Hebben de buren een stukkie tuin gejat van je ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X