Autoflowers om trots op te zijn

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • edenpro
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 208

    #1

    Autoflowers om trots op te zijn

    Korting op 420shop
    Mijn 3 big devils outdoor staan sedert een maandje buiten in 25 liter potten en ze doen absoluut hun naam alle eer aan.
    Ze meten alle 3 reeds ruim boven de meter en de bloei is nog maar sinds kort begonnen.
    Eerste keer na al die jaren dat ik zo'n grote autoflowers heb, ben echt benieuwd naar het eindresultaat.


    IMG_9974.jpgIMG_9975.jpg
    The gras is greener at my side
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Autoflowers om trots op te zijn

    Ho ho! Die spafles moet toch wel bijna 7 Liter zijn, als die potten 25L zijn.. Want die spafles past er maar 3-4 keer in. Waarschijnlijk heb je 10L potten. Maar alsnog mooie planten hoor!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Autoflowers om trots op te zijn

      Wat is je vraag ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • edenpro
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 208

        #4
        Re: Autoflowers om trots op te zijn

        Euh foutje 15 Liter moest het zijn.
        Niet echt een vraag eerder gewoon wat verwonderd dat die autoflowers eigenlijk al 2 maand oud zijn en nu pas beginnen bloeien.. Soort van semi-autoflowering dan?
        The gras is greener at my side

        Comment

        • Heribei
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2011
          • 1140

          #5
          Re: Autoflowers om trots op te zijn

          Ik vind ze eerlijk gezegd niet prachtig, maar ze zijn wel mooi hoor!
          Ik denk dat die potten maar rond 8-10L zijn.
          Zou het wel leuk vinden als je een verslagje bij houd, heb ook zaad liggen van deze planten

          Comment

          • Peterww
            Gandhi Ganjamaster
            MemberLucky Member
            • Apr 2010
            • 492

            #6
            Re: Autoflowers om trots op te zijn

            Zit niet echt veel blad aan ofwel?
            Is het glas halfleeg of halfvol?

            Comment

            • edenpro
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 208

              #7
              Re: Autoflowers om trots op te zijn

              Onderaan zijn ze idd wat smaller, de grote reden hiervoor is dat ze achter 2 andere planten staan die in de volle grond zitten waardoor die 2 andere eigenlijk wat zonlicht blokkeren. zie : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...996#post378996

              Qua blad valt het best nog mee.
              Zal zeker af en toe een update houden
              The gras is greener at my side

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Autoflowers om trots op te zijn

                Dan zou ik deze misschien even laten verplaatsen naar kweekverslagen, want nu staat het bij 'vragen'.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • edenpro
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • May 2011
                  • 208

                  #9
                  Re: Autoflowers om trots op te zijn

                  IMG_0098.jpgIMG_0099.jpgIMG_0100.jpgIMG_0101.jpg

                  Zo zien hun hoofdtoppen er voorlopig uit, kwaliteit van foto is wat onscherp maar toch duidelijk genoeg.
                  Ben echt tevreden met deze soortjes totnogtoe!
                  The gras is greener at my side

                  Comment

                  Bezig...