Goedemiddag, ik heb in mijn tuin nu 2 vrouwelijke AutoXtreme planten staan die al lekker aan t groeien zijn
Maar donderdag had ik een zakje bio purple hazz bij de Blues Brothers in Amsterdam (overigens niet echt een leuke shop, niemand sprak Nederlands en ik zette 1 stap over de drempel en het meisje achter de toonbank begon meteen wat geïrriteerd om me ID te vragen -.-) en daarin zaten 3 best mooie en 2 veel te kleine zaadjes! Ik heb er nu 2 ontkiemt en zitten in de grond, eentje is zelfs al boven de grond 
Alleen ik ben dus bang dat 1 van de 2 (of beide) mannelijk zijn en dus mijn vrouwtjes gaan bevruchten :o Wanneer kan dat gebeuren? Kan dat al gebeuren voordat je duidelijk kan zien dat het mannen zijn, meteen als er "ballen" te zien zijn of pas weken daarna?
M'n AutoXtreme planten staan er sinds mid mei in overigens en ik zie nog niks van toppen, wel witte haartjes dus het zijn zeker vrouwtjes
Peace!
Alleen ik ben dus bang dat 1 van de 2 (of beide) mannelijk zijn en dus mijn vrouwtjes gaan bevruchten :o Wanneer kan dat gebeuren? Kan dat al gebeuren voordat je duidelijk kan zien dat het mannen zijn, meteen als er "ballen" te zien zijn of pas weken daarna?
M'n AutoXtreme planten staan er sinds mid mei in overigens en ik zie nog niks van toppen, wel witte haartjes dus het zijn zeker vrouwtjes
Peace!

Comment