last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Csvw01
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 260

    #271
    Re: last van spint, ziet er slecht uit

    timon is een blokje om hij vond het te druk .. ging even op zoek naar de wietspeetmieren

    Comment

    • Ronson
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 2379

      #272
      Re: last van spint, ziet er slecht uit

      Hahaha...typisch Timon weer.

      Comment

      • Escargot
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4984

        #273
        Re: last van spint, ziet er slecht uit

        Goed lieve mensjes, ikk gaat de kist in, wil voor het spookuur onder de wol liggen (zal wel weer eens iets tussenkomen)
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment

        • Ronson
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 2379

          #274
          Re: last van spint, ziet er slecht uit

          Ja ik ga ook zo pitten...morgen weer een dag luitjes laters.

          Comment

          • Csvw01
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2013
            • 260

            #275
            Re: last van spint, ziet er slecht uit

            slaap lekker mensjes tot morgen

            Comment

            • Csvw01
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 260

              #276
              Re: last van spint, ziet er slecht uit

              goedemorgen deze morgen ..wat ik me eigen af vroeg he .hoe kun je nu zien dat je toppen goed zijn ..en dat je ze kun laten drogen ?.. voor de rest gaat het best wel goed met me plantjes ze raken steeds voller .. al ow wel ik met de hele kleinste nog steeds me twijfels heb .. zou strakjes wel even foto van maken ow nog een vraagje he zat een wiet zaadje bij me wiet he . zou die nu wat doen als ik hem zou ontkiemen ..of zou daar niks mee gebeuren ?heb hem wel bewaard maar ik dag laat ik het eens vragen hihi
              Last edited by Csvw01; 17 August 2013, 09:31.

              Comment

              • Escargot
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4984

                #277
                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                Moguh C
                Alles goed daar in NL?,,
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment

                • Csvw01
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2013
                  • 260

                  #278
                  Re: last van spint, ziet er slecht uit

                  ja wel hoor beetje dubbel gevoel maar voor de rest wel goed ..bij jou ok alles goed ? jou plaatje is leuk .. ow kunnen we mijn forum niet veranderen naar een andere naam dat ik gewoon hier wel mijn foto,s laat zien maar dat het een gewoon praat forum word ? of mag dat niet ?

                  Comment

                  • Escargot
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 4984

                    #279
                    Re: last van spint, ziet er slecht uit

                    Ja hoor dat mag, verzin een naam en de plak waar je hem wil hebben bijv de chatbox.

                    Dan druk je op het driehoekje en vertelt jouw wensen aan een Moderator.
                    De eeste de beste Moderator die het ziet past het aan.
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment

                    • Csvw01
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 260

                      #280
                      Re: last van spint, ziet er slecht uit

                      babbel hoek of zo iest hihi .. uhm ik snap de niks van hoe ik dat moet whhahah

                      Comment

                      • Escargot
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 4984

                        #281
                        Re: last van spint, ziet er slecht uit

                        Eehhh de babbelhoek bestaat al in de vorm van chatbox en Perikelen in huize zonneschien is ook al weg.

                        Dit is een topic waar er ook over van alles en niets wordt gebabbeld.
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment

                        • Ronson
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2013
                          • 2379

                          #282
                          Re: last van spint, ziet er slecht uit

                          Ja ook zo'n Goede Morgen, Had wat opstart moeilijkheden. Vannochtend ff wakker geweest voor de bloemen. Daarna weer in coma gevalluh.
                          Zie dat we weer gewoon weer de slappe klets uit de kast kunnen trekken. Nou kom maar op, maar ga eerst ff een pipootje draaien en een liter koffie consumeren.
                          Snijden jullie ff een onderwerp aan.

                          Comment

                          • Csvw01
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 260

                            #283
                            Re: last van spint, ziet er slecht uit

                            verzin eens een naam dan voor deze forum ik zat aan mevrouwtje thee lepel kwebbel hoekje of is dat hem niet

                            Comment

                            • Escargot
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 4984

                              #284
                              Re: last van spint, ziet er slecht uit

                              Ja ik weet er een, welke koffie gebruik je in een espresso machine
                              Ik heb er nu een aantal geprobeerd en ik ben nog helemaal niet kapot van de kwaliteit.

                              De merken die ik heb geprobeerd zijn, Illi, Alto,huismerk Lidl, DE(bagger), Lavazza, Maison de bonne café.
                              Grmbl deze zijn allemaal net op het randje, Lidl, Illi en Alto komen in de richting echter, ik verwacht meer van dit machientje.

                              Trouwens Ron, Arthemis staat helemaal te genieten.
                              Geen strubbelingen, steeltjes zijn mooi stevig en de bladeren staan heel mooi in zonnestand.

                              Toch blijft het een loeder van een plant.

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Weetje wat ik maak hier een topic van....

                              Brrrrr slechte koffie, het zou verbooooden moeten worden....
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment

                              • Ronson
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2013
                                • 2379

                                #285
                                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                                Dat is goed om te horen, bij mij gaat het een stuk minder...En als echte Hollander gebruik ik een Phillips Senseo met Heerlijke DE pads.
                                Om eerst een halve mok, warme volle melk er in te kieperen. Ben een beetje melkmuiltje sorry. Heb altijd koffie verkeerd of cappucinno als er maar melk en suiker in zit.

                                Comment

                                Bezig...