Van buiten naar binnen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • geertje007
    Retired
    • Jun 2013
    • 16

    #1

    Van buiten naar binnen

    Korting op 420shop
    Dat heb ik dan weer....heb mn plant op balkon, maar 5 augustus komt men mijn balkon renoveren (schilderen en vloerbehandeling) wat 5 dagen duurt (gehele appartementencomplex)
    Ik kan de plant voor mijn raam (enkel glas) zetten (opt zuiden)

    Mijn vraag

    Kan dit kwaad?
    Kan ik t/m einde de plant voor het raam plaatsen (ivm buren/stank)
    Wat zijn eventueel de consequenties voor de plant

    Bvd voor jullie reactie
  • roel213
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 279

    #2
    Re: Van buiten naar binnen

    ik zou hem niet binnen zetten

    kan je hem niet bij een maat in de tuin zetten of zo

    Comment

    • geertje007
      Retired
      • Jun 2013
      • 16

      #3
      Re: Van buiten naar binnen

      Helaas (nog) niet

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: Van buiten naar binnen

        Gevolg zal zijn;
        Insectenschade omdat vijanden buiten blijven. Met name spint en trips.
        Strek en lichtstress door het gefilterde licht
        Krullend blad door constante warmte.
        Al met al een flinke aanslag dus.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • budha54
          Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2013
          • 717

          #5
          Re: Van buiten naar binnen

          2e hands tentje , marktplaats , kast , lampje er in , ik roep maar !! je hebt nog ff tijd toch , stekken die hap !!!! met het noodweer vandaag ook een plant verspeeld , door gaan!!! er zijn vast mensen die je willen helpen , veel suc6

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          2e hands tentje , marktplaats , kast , lampje er in , ik roep maar !! je hebt nog ff tijd toch , stekken die hap !!!! met het noodweer vandaag ook een plant verspeeld , door gaan!!! er zijn vast mensen die je willen helpen , hoe zit dat in zo'n complex , centrale afzuiging / ventilatie mischien we een voordeel !!!veel suc6 hoor !!!

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          ps : laat hier op het forum ff weten wat je kan en wil , komt dat we goed !!!

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Welkom op het forum hoor !!!!

          Comment

          • geertje007
            Retired
            • Jun 2013
            • 16

            #6
            Re: Van buiten naar binnen

            ?????

            Comment

            Bezig...