Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Planten waaien steeds om..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Planten waaien steeds om..

    Korting op 420shop
    Het begon dit weekend..

    Door de verschillende tropische stormen gevoed door regen en hagel en brute kracht gebeurt het steeds weer. Mijn mooie dames worden groten en en reizen naar de hemel. Door al het natuurgeweld moeten mijn planten bloeden...

    Wat moet ik doen ik moet potten stabiel te laten staan?

    #2
    Re: Planten waaien steeds om..

    Spankabels, of scheerlijnen aan de pot en die vastzetten met haringen. Je pot ingraven. Een stel bakstenen erop. Je pot binnen zetten. Je potten op een platte plaat monteren. Potten leegmaken en wegruimen. Ze op de kop hangen. In een kas gooien. Ik kan zo nog wel even doorgaan, maar ik denk dat je zelf moet bedenken welk idee je het beste vind. Zo moeilijk zijn praktische oplossingen niet.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Planten waaien steeds om..



      Leer denken zoals MacGuyver en het lukt wel


      Kijk rondom je, zie wat je kan ineenflansen met het materiaal dat je al hebt. Desnoods koop je nog een oogvijs of wat tape erbij, maar de beste oplossingen zijn meestal met materiaal dat anders toch maar rondslingert. Nu kan dat bij mij vooral komen omdat ik nooit iets weggooi en alles bijhoud, onder het motto "Je weet nooit waar je het nog voor kan gebruiken" (of op z'n beschaafd Vlaams: "Ge kunt nooit ni weten vowa dage da nog kunt bezigen")
      "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

      Comment


        #4
        Re: Planten waaien steeds om..

        Het lijkt mij dat je eerste reactie is: Touw.

        Of zoals lr2 zegt. Ik denk dat hij dat ter plekke heeft verzonnen en dat is niet zo moeilijk.
        Kan jij ook .

        Comment


          #5
          Re: Planten waaien steeds om..

          Ja touw en alles heb ik wel, maar de zonnige kant staat tegen een monumentale muur uit 1800(zal mijn huurbaas niet tof vinden als ik daarin ga boren). Inmiddels heb ik de oplossing gevonden, beetje hetzelfde idee als je echte kerstboom in een standaard zet waardoor de pot zo stevig als een huis staat door middel van uitstekende poten die op de boden liggen.

          Comment


            #6
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Planten waaien steeds om..

              Tips en andere inzichten zijn altijd welkom

              Comment

              Bezig...
              X