Komt dit nog goed ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • lalaja2
    Stekje
    • Sep 2012
    • 7

    #1

    Komt dit nog goed ?

    Korting op 420shop

    Ik heb dit jaar een plant om het een beetje te leren maar zoals op de foto te zien is is hij behoorlijk aangevreten door bladluis .
    Maar kan ik hem nu omschovelen of is er nog kans dat er wat aankomt ?
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Komt dit nog goed ?

    Als je een puppy koopt en je komt erachter dat hij eigenlijk maar drie poten heeft, laat je 'm dan inslapen? Zelfde geld voor je plant Kan nog een prachtige hond, of eh.. plant worden!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • Cookaap
      Elite Grower
      • Dec 2011
      • 2730

      #3
      Re: Komt dit nog goed ?

      gewoon laten staan en wat spul tegen die beesten kopen.

      Ik had eerst ook bladluizen en bestreden. Het werkte niet direct maar nu heb ik helemaal geen last meer. Of dat door de bestrijdingsmiddelen komt weet ik niet.

      Comment

      • lalaja2
        Stekje
        • Sep 2012
        • 7

        #4
        Re: Komt dit nog goed ?

        danku voor de reacties ik ga vandaag nog wel even langs de tuincentrum .

        Comment

        • Methos
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Apr 2008
          • 322

          #5
          Re: Komt dit nog goed ?

          Ik had hetzelfde probleem, gewoon wat roltabak 2 nachtjes laten weken in water en dat water dan op de plant verstuiven (niet in volle zon!) en vooral aan onderkant van de blaadjes.
          De dag erop was alles weg!
          >>> LR2 mini-kweekje<<<

          Comment

          • max390
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • May 2012
            • 350

            #6
            Re: Komt dit nog goed ?

            In tabak zit heel vaak TMV(tabak mozaïek virus), is het dan niet beter om zeep met een beetje spiritus (in water opgelost) erop te sproeien?

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: Komt dit nog goed ?

              Nooit Tabak gebruiken ivm Mozaiek virus
              God was never on your side..

              Comment

              Bezig...