Buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Faa
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2013
    • 113

    #166
    Re: Buitenkweek

    Tis een autoflower dus lichtcyclus maakt helemaal niets uit. En tegen dan heb ik er toch al lang nieuwe besteld

    Comment

    • Nik
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 2207

      #167
      Re: Buitenkweek

      Maar door de zon die al wt verder van de aarde staat en so nie so hard meer schijnt ga je niet teveel opbrengst hebben
      Ook door de nog weinige zonuren ga je ook geen volle toppen hebben...
      Maar soit, je kan maar proberen...
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment

      • Faa
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2013
        • 113

        #168
        Re: Buitenkweek

        Ja weinig opbrengst ga ik sowieso hebben maar dat wist ik op voorhand ook al.

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #169
          Re: Buitenkweek

          Toch mooi plantje zeker voor zo laat het in jaar wel mooi plantje hoor

          Gr Bella
          God was never on your side..

          Comment

          • Faa
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2013
            • 113

            #170
            Re: Buitenkweek

            Bedankt naar mijn mening ziet ze er op en top gezond uit, ze heeft nu al redelijk wat haartjes, het is een kleintje maarja.. De northern light heeft nog geen bloei verschijnselen en blijft de laatste dagen ook iets achter met de hoogte

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #171
              Re: Buitenkweek

              Kheb hier een buiten plant en die is net een weekje pas in bloei
              God was never on your side..

              Comment

              • Nik
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2013
                • 2207

                #172
                Re: Buitenkweek

                En bij ons voorspellen ze nog een weekje goed weer met veel zon en weinig wolken!
                Hopelijk komt dit uit en kunnen jullie er ook van genieten
                Ik moet het hier jammer genoeg met een 600w hps stellen dusja da's toch iets anders
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment

                • Faa
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2013
                  • 113

                  #173
                  Re: Buitenkweek

                  Oorspronkelijk geplaatst door Nik
                  En bij ons voorspellen ze nog een weekje goed weer met veel zon en weinig wolken!
                  Hopelijk komt dit uit en kunnen jullie er ook van genieten
                  Ik moet het hier jammer genoeg met een 600w hps stellen dusja da's toch iets anders
                  Je was zeer sceptisch over nu nig planten maar als je deze nu ziet staat ie hoostens wat klein maar voor de rest toch een mooi plantje?
                  Maandag beginnen met voeding geven denk ik

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  image.jpg

                  Comment

                  • Faa
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2013
                    • 113

                    #174
                    Re: Buitenkweek

                    image.jpg

                    Comment

                    • Faa
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2013
                      • 113

                      #175
                      Re: Buitenkweek

                      image.jpgimage.jpgimage.jpg

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Haartjes worden nu al een beetje bruin????

                      Comment

                      • Faa
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2013
                        • 113

                        #176
                        Re: Buitenkweek

                        image.jpg

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Heb wat lampjes er boven gezet, zou dit enig nut hebben? Ik denk toch dat het meer zal opleveren dan met dit dlechte weer..niet?

                        Comment

                        • Escargot
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2013
                          • 4984

                          #177
                          Re: Buitenkweek

                          Nee, dit heeft geen nut en levert zeker niet meer op dan het slechte weer.

                          Maar je gaat toch doen waar je zelf in hebt.
                          Ondanks alle adviezen in, heb je de plant toch weer naar binnen gehaald.

                          Jammer
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #178
                            Re: Buitenkweek

                            Ik zou gaan oogsten hoor je haren worden al bruin
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • Escargot
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 4984

                              #179
                              Re: Buitenkweek

                              Och arme, en ik heb zo lopen hameren, hem de vorige plant buiten te laten zetten.

                              Wat is het toch met wiet.
                              Een Medinilla Magnifica laten ze gerust op de tocht verpieteren (prachtige plant)

                              Maar de heilige wietplant, die dit gerust aankan, oooowowowowowo

                              Laat ik die voor de zekerheid maar eens binnen zetten en van zijn zonlicht beroven.

                              Niet wetende dat de plant dit echt helemaal niet wil.

                              En dit alles, toch tegen alle advies in.
                              Niet luisteren.
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment

                              • Faa
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Aug 2013
                                • 113

                                #180
                                Re: Buitenkweek

                                Ik heb deze zoveel mogelijk buiten laten staan maar als het aan het gieten is en heel koud is ga ik ze niet buiten laten staan he, kan ik ze evengoed direct weggooien. En om nu al te oogsten is het nog wel wat te vroeg hoor. Sta nu 3de week bloei

                                Comment

                                Bezig...