Buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Faa
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2013
    • 113

    #151
    Re: Buitenkweek

    Oorspronkelijk geplaatst door Rodigan
    Maar 't is een vrouwtje :p LOL
    LOL zie je zijn ballen dan niet hangen? Dacht toch wel dat het duidelijk was. Er zijn geen haartjes te zien en de balletjes vermenigvuldigen zich

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Oorspronkelijk geplaatst door Escargot
    Ja ik zeg echt niets hoor, ik heb op deze hele topic alleen maar speculatieve antwoorden gezien.
    Over het toppen heb je zelf een beslissing kunnen nemen.
    Je zal het echt zelf moeten doen, anders leer je het nooit.

    Alle vragen die je stelde, vanaf dat gekke schermpje tot de voeding naar het toppen en daarna mannetje vrouwtje.
    Hints zijn er en de situatie is nog niet gevaarlijk, dus ik laat je nog even aanmodderen.

    Ik geef je één hint, bloemen worden grote, haartjes worden uiteindelijk een pruikje en uiteindelijk een BUD, ballen breiden zich ook uit, ze zullen in aantal toenemen.
    Dit verschil zou je nu zeker moeten kunnen zien.
    Prima

    Comment

    • Escargot
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4984

      #152
      Re: Buitenkweek

      Nu dus dan maar één vraag......als jij denkt dat het een man is....

      Waarom staat de plant dan nog overeind?
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment

      • Faa
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2013
        • 113

        #153
        Re: Buitenkweek

        Heb hem al uitgetrokken

        Comment

        • Nik
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 2207

          #154
          Re: Buitenkweek

          Heb je nu een mannetje of een vrouwtje uitgetrokken?



          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

          Comment

          • Faa
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2013
            • 113

            #155
            Re: Buitenkweek

            Mannetje, hy hangt vol ballen dusja ben vrij zeker hopen dat de autoflowertjes nog iet opleveren..

            Comment

            • Escargot
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4984

              #156
              Re: Buitenkweek

              ...
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment

              • Nik
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2013
                • 2207

                #157
                Re: Buitenkweek

                Hoop doet leven egt men altijd
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment

                • Faa
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2013
                  • 113

                  #158
                  Re: Buitenkweek

                  image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Dikke 2 weken na het ontkiemen.

                  Comment

                  • Nik
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 2207

                    #159
                    Re: Buitenkweek

                    Da's 2 weken geleden gekiemd?
                    En waar ga je ze laten groeien?
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment

                    • Faa
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2013
                      • 113

                      #160
                      Re: Buitenkweek

                      Ja iets meer den 2weken. Gewoon buiten, ik heb geen lampen of dergelijke.
                      Ik weet dat het veel te laat is en dus weinig zal oogsten maar dat maakt mij niets uit. Ik doe het voor men plezier

                      Comment

                      • Nik
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2013
                        • 2207

                        #161
                        Re: Buitenkweek

                        Ok, veel plezier dan!
                        Je kan er maar wat van leren
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment

                        • Tylan
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jul 2013
                          • 42

                          #162
                          Re: Buitenkweek

                          En mijn toppen beginnen nu al paars te kleuren van de kou de afgelopen dagen...succes ermee zou ik zeggen

                          Comment

                          • Faa
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2013
                            • 113

                            #163
                            Re: Buitenkweek

                            Ik zet ze binnen voor het raam

                            Comment

                            • Faa
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2013
                              • 113

                              #164
                              Re: Buitenkweek

                              image.jpg

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Vanaf gisteren zijn er al witte haartjes te zien!!

                              Comment

                              • Tylan
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Jul 2013
                                • 42

                                #165
                                Re: Buitenkweek

                                Ja, logisch als de plant buiten staat en de natuurlijke lichtcyclus op 12/12 staat momenteel...zonde dat je dit zaadje hebt laten ontkiemen. Ik had 'm lekker laten liggen tot pakweg mei 2014 en dan 4 maanden later een oogstfestijn van jewelste ervan gemaakt. Maargoed, tsja...

                                Comment

                                Bezig...