Buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Faa
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2013
    • 113

    #16
    Re: Buitenkweek

    En kan ik ze dan dagelijks voeding geven of is dat ook geen goed idee?

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Ik heb GHE FloraBloom 500 ml maar weet niet hoe hem te gebruiken.. Internet vind ik ook niet echt iets

    Comment

    • Lovis
      Senior Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jul 2012
      • 912

      #17
      Re: Buitenkweek

      Niks gevonden of niks gezocht?
      Google - GHE Flora bloom = wanneer en hoeveel voeding ik moet geven.
      Veel buitenkweek verslagjes lezen.
      Zo zie je hoe anderen het gedaan hebben, en welke problemen hun zijn tegen gekomen.

      Succes
      - 1m² Tuin

      Comment

      • Escargot
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4984

        #18
        Re: Buitenkweek

        Ik wel voor pepers paprika etc.

        Ik geef je een tip, één vraag per dag alsmede één kweekverslag per dag.

        Tot mogen
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment

        • Faa
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2013
          • 113

          #19
          Re: Buitenkweek

          Oke excuses, hier die van vandaag dan: een vriend vertelde me over 'toppen'zodat je 2hoofdtoppen krijgt en dus meer opbrengst. Maar heb ook gelezen dat niet elke soort er even blij mee is.. Wat is jullie advies?
          grtz

          Comment

          • Escargot
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4984

            #20
            Re: Buitenkweek

            Oorspronkelijk geplaatst door Faa
            Oke excuses, hier die van vandaag dan: een vriend vertelde me over 'toppen'zodat je 2hoofdtoppen krijgt en dus meer opbrengst. Maar heb ook gelezen dat niet elke soort er even blij mee is.. Wat is jullie advies?
            grtz
            Andwoord is , zoekfunctie gebruiken en zoeken op, ik denk dat je het al kan raden, Toppen
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment

            • Faa
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2013
              • 113

              #21
              Re: Buitenkweek

              Oke maar wat is jouw ervaring ermee, is het wel degelijk de moeite waard?

              Comment

              • Escargot
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4984

                #22
                Re: Buitenkweek

                Het is niet dat ik geen zin heb in een leuk gesprek of iets dergelijks.
                Iedereen hier is uitermate gemotiveerd om al je vragen te beantwoorden.
                Echter niet op de vragen die werkelijk zo makkelijk zelf te vinden zijn.

                "Toppen van wiet"

                Gewoon ingeklopt op Google en dit kwam boven.

                Algemene info over Hydro kweken: , eb en vloed systemen, airoflow, hydrophonics. Lees eerst deze informatie door voordat je vragen stelt


                En nog twee of driehonderd hits.
                Zal nu werkelijk mijn mening zo vreeslijk veel uitmaken.
                Als je mijn kweekverslag leest, kom je dit ook duidelijk tegen.
                Lees maar na, de link staat onderaan in dit bericht.
                Succes
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment

                • Faa
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2013
                  • 113

                  #23
                  Re: Buitenkweek

                  image.jpg

                  Comment

                  • Escargot
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 4984

                    #24
                    Re: Buitenkweek

                    Goed zo, mooi gedaan nu wachten en zien hoe daar twee hele mooie hoodbuds uit tevoorschijn komen.
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment

                    • Faa
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2013
                      • 113

                      #25
                      Re: Buitenkweek

                      Ik ben benieuwd!

                      Comment

                      • Faa
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2013
                        • 113

                        #26
                        Re: Buitenkweek

                        Als je een sativa in de volle grond plaatst zoals ik gedaan heb is het dan niet aangeraden om ze half augustus te beginnen verduisteren? Heb bang dat als ik het niet doe ze kapot gaat gaan van de kou in okt/nov..Aangezien sativas de hele bloei door blijven groeien is dit toch mogelijk,niet?
                        Grtz

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Ps, zou het kunnen kloppen dat het een amnesia plant is?

                        Comment

                        • Faa
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2013
                          • 113

                          #27
                          Re: Buitenkweek

                          image.jpg

                          Comment

                          • Escargot
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4984

                            #28
                            Re: Buitenkweek

                            Die vraag kan je beter bij iemand anders kwijt.(ik ben geen genetica expert)
                            Wel kan ik zegen dat Amnesia een Haze is.

                            En ja een sativa is een erg lang bloeiende plant, echter de toppen worden niet vreeslijk compact.

                            De toppen blijven een beetje open en worden redelijk doorlucht.

                            Afdekken is een persoonlijke keus, ik kan en zal die keuze niet voor je maken....

                            Ik doe het niet een ander doet het wel, niemand kan deze vraag voor jou beantwoorden.

                            En ja, Sativa's zijn enorm lange bloeiers en groeien enorm, het is een eer, om met deze plant te mogen worstelen.
                            Het is een heel karwij deze plant in toom te houden, zij schiet heel graag de hoogte in met veel ruimte tussen de internodes.
                            Ook na de bloei groeit zij nog vrolijk een stuk de lucht in.
                            Last edited by Escargot; 12 August 2013, 08:58.
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #29
                              Re: Buitenkweek

                              Langbloeiende Sativa's zijn ook eigenlijk niet zo geschikt om hier buiten te zetten, maar je hebt ook kortbloeiende sativa's, en indica/sativa kruisingen.
                              Dit was een zaadje uit een zakje wiet, Amnesia Haze. Dan kun je deze kweek misschien beter als voorbereiding zien op je echte kweek volgend jaar.
                              Je weet de afkomst van het zaadje niet zeker, hoogstwaarschijnlijk komt het van een herma af, broodkwekers zetten namelijk geen mannetjes.
                              Als het echt gaat vriezen krijgen ze pas last ervan. Dat zie ik nog even niet gebeuren.
                              Verduisteren heeft nu niet zoveel zin meer, daar had je 6 weken geleden mee moeten beginnen als je dat van plan was.

                              Gewoon lekker laten gaan en bidden voor een mooie nazomer, heel misschien komen er dan nog toppen op ook.
                              Ze gaat in ieder geval nog minstens een meter groter worden
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              • Escargot
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2013
                                • 4984

                                #30
                                Re: Buitenkweek

                                Ik sluit mij honderd procent aan.
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...