Net tweede week in bloei.. Nog op tijd of te laat?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TomZ
    Stoner
    Member
    • May 2013
    • 24

    #1

    Net tweede week in bloei.. Nog op tijd of te laat?

    Korting op 420shop
    Ik vraag mijzelf nu mijn dames net in de tweede week van de bloeiperiode zitten of het nog goed komt met de topjes. Uit vorige oogstjes dacht ik de plantjes begin/half juli al in bloei stonden.

    Nu ze eenmaal in bloei staan groeien ze als een malle in de hoogte en breedte.. 1 plant lijkt qua bloei een stuk verder te zijn dan de andere twee

    Twee plantjes te laat of niet?

    20130813_132200.jpg20130813_132206.jpg20130813_132754.jpg20130813_133737.jpg20130813_133743.jpg20130813_133753.jpg
    Last edited by TomZ; 13 August 2013, 14:09.
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Net tweede week in bloei.. Nog op tijd of te laat?

    ja veeeeel te laat

    Nee effe eerlijk, we mogen tot oktober oogsten..
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • TomZ
      Stoner
      Member
      • May 2013
      • 24

      #3
      Re: Net tweede week in bloei.. Nog op tijd of te laat?

      Hopen op nog 6 heerlijke, droge en zonnige weekjes dan maar

      Comment

      • Escargot
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4984

        #4
        Re: Net tweede week in bloei.. Nog op tijd of te laat?

        Als het een Sativa is, schieten ze gewoon door tijdens de bloei.
        Trouwens ik werd afgeleid dor de reflectie van die prachtige ornamenten op jouw derde foto.
        Woon je in zo'n luxe buurt
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment

        • TomZ
          Stoner
          Member
          • May 2013
          • 24

          #5
          Re: Net tweede week in bloei.. Nog op tijd of te laat?

          Het is een kruising van vorig jaar tussen een blueberry auto en een afgaan.. Dus denk eerder een indica.

          Heb Monaco mee naar Nijmegen centrum genomen

          Comment

          • Escargot
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4984

            #6
            Re: Net tweede week in bloei.. Nog op tijd of te laat?

            Dus daarom kwam het me bekend voor....

            Daar herken ik geen blueberry in, wellicht overhand Afghan, dan toch erg lichte bladeren voor beide.
            Niet dat ik een soorten kenner ben, absoluut niet.

            Enne lekker van genieten,ze groeien en bloeien allemaal op hun eigen tempo.
            Leuk
            Last edited by Escargot; 14 August 2013, 08:32.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment

            Bezig...