En nu?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • keldan
    Retired
    • Aug 2013
    • 4

    #1

    En nu?

    Korting op 420shop
    Dit zijn 2 van mijn plantjes, de zaadjes heb ik gekregen en heb dus geen idee wat voor soort het is
    ze lijken iig voor geen meter op elkaar, plantje 2 lijkt op een wietplant maar wat ik van de eerste moet denken
    geen idee.Ik lees al even mee op deze site (heb me nu maar eens aangemeld en voorgesteld)
    . Iemand enig idee wat het is en wat ik er verder mee moet? Ze zijn ong 90 tot 100 cm hoog en staan nu
    5 weken in bloei als ik het goed heb.
    Ben dus nog echt een groentje met deze planten dus neem me niet kwalijk als ik een domme vraag stel.
    20130812_105051.jpg20130813_144525.jpg
  • FlintStoned
    Banned
    • Oct 2012
    • 5580

    #2
    Re: En nu?

    Lekker staan laten die moet nog een kleine maand.

    Comment

    • roel213
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 279

      #3
      Re: En nu?

      ziet er goed uit
      heb je voeding gebruikt ??
      of ga je die nog gebruiken

      Comment

      • Escargot
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4984

        #4
        Re: En nu?

        Gaat de goeie kant op, nog een tijdje geduld hebben.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: En nu?

          Aan de bladpuntjes te zien hebben ze genoeg voeding
          Laat eens wat meer van de plant zien ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Re: En nu?

            Ik spotte een banaan! Eerste foto, calyx links bovenin. Hermabelletjes rinkelen hier!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • Escargot
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4984

              #7
              Re: En nu?

              Oorspronkelijk geplaatst door LR2
              Ik spotte een banaan! Eerste foto, calyx links bovenin. Hermabelletjes rinkelen hier!
              Goed gezien, LR2
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment

              • keldan
                Retired
                • Aug 2013
                • 4

                #8
                Re: En nu?

                Heb nog een aantal foto's geplaats.
                Foto 1 is van de plant waarvan LR2 belletjes hoorde en plant op foto 2 lijkt daar ook op.
                Heb trouwens die foto uitvergroot op pc en toen zag ik idd ook een geel ding,dus ik heb blijkbaar herma's.
                Wat is het beste om te doen laten of zo snel mogelijk weg ermee.
                Foto 3 staan ze samen en ik moet eerlijk zeggen ze zijn niet erg fraai.
                De rest is van de mooie plantjes en zien er heel anders uit.20130814_102607.jpg20130814_102617.jpg20130814_102634.jpg20130814_102908.jpg20130814_102919.jpg20130814_102939.jpg
                Ohw en ze hebben nooit voeding gehad das iets voor de volgende x

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: En nu?

                  Maak is paar foto van heel de planten in plaast van die in zoem dingen
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • keldan
                    Retired
                    • Aug 2013
                    • 4

                    #10
                    Re: En nu?

                    Normale foto's ugly twins.jpgdrieling.jpg

                    Comment

                    • EL Guerilliero
                      Advanced Grower
                      • Nov 2012
                      • 1090

                      #11
                      Re: En nu?

                      goedkope (gekregen) zaadjes .. maar euh dure(?) grond .. volgende keer een hele pot grond ipv een halve ..
                      wel een leuke pin-up die je daar hangen hebt .. zo gaan ze verlangen naar water (^^,)

                      die gekregen zaadjes komen vast uit een zakje topjes dus veel kans op herma .. en dat werd al gezegd door lr2 .. ga ervan uit dat al je planten nu 'bevrucht zijn' een beetje zonde maar nog steeds rookbaar .. al zou ik nu niet meer verderkweken met de nieuwe verkregen zaden .. ga ze ook niet uitdelen of aanbieden .. die zaden zijn netzo hermagevoelig ..

                      Comment

                      Bezig...