Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Canna boost accelator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Canna boost accelator

    Korting op 420shop
    Hey, ik heb onlangs Canna boost accelator aangeschaft, 250 ML alleen het probleem is dat als ik mijn planten 1 x water geef er al 60 ML bij moet, dus ik kan 4 x deze voeding geven.
    klopt het dan dat ik 1 x per week moet geven de 1e 4 weken of heb ik iets over het hoofd gezien?

    dit is de vollle omschrijving van het product:

    Canna Boost Bloei Accelerator

    Op Voorraad


    Cannaboost is een zeer krachtige opbrengst verhogende bloeistimulator. Het is speciaal ontwikkeld voor snel groeiende planten en het stimuleert de ontwikkeling van beginnende vruchtvorming. Hierdoor worden de vruchten meer ontwikkeld en voller. Dit resulteert in een betere oogst omdat ook de afrijping geleidelijker verloopt.
    Door het gebruik van Cannaboost worden planten gezonder, sterker en minder vatbaar voor ziekten en plagen. Met deze booster haal je een hogere opbrengst en daarbij zal het eindproduct beter van smaak zijn.
    Zowel de kwaliteit als de kwantiteit gaan omhoog met het gebruik van Cannaboost.
    Gebruiksaanwijzing:
    Voor gebruik de fles goed schudden
    Toedienen in de verhouding 1:500. (2ml op 1 liter water)
    Maximale concentratie is 1:250 (4ml op 1 liter water)
    De verdunde oplossing kan maximaal 7 dagen worden bewaard
    Overige aanwijzingen:
    Cannaboost toedienen in combinatie met reguliere plantvoeding
    Vorstvrij, gesloten en donker bewaren
    Buiten bereik van kinderen houden
    Cannaboost kan worden gebruikt tijdens de gehele bloeifase, zie hiervoor het kweekschema van Canna Terra onderaan deze tekst.
    Deze voeding maakt deel uit van het Canna Terra concept waarin ook de volgende producten zijn opgenomen: Canna Terra Vega, Canna Terra Flores, Canna Rhizotonic, Cannazym en Canna PK 13/14.
    Canna werkt uitsluitend met hoogwaardige zuivere voedingsstoffen en chelaten, die direct en volledig opneembaar zijn voor de plant. De verpakking is gemaakt van 100% Polyethyleen, PVC en cadmiumvrij.
    Inhoud: 250 ml


    mvg, jeweetzelf1

    #2
    Re: Canna boost accelator

    Hoeveel planten heb jij wel niet staan als je 60ml per waterbeurt moet aanlengen? Of je hebt teveel planten of je geeft ze veel te veel water, want dit klinkt als overkill.
    Ik heb 3 plantjes in 50L speciekuipen staan en ik kan ze alle 3 met 5l makkelijk bewateren ( met de extreem warme dagen gaf ik ze wat meer ). Dus hoe kom jij aan 60ml booster? :o

    Comment


      #3
      Re: Canna boost accelator

      Je geeft dus 30 liter water? Dat is wel veel voor de hobby. Maareh, je kunt 't ook maar bij een paar planten meegeven en het verschil noteren. Daar ben ik best benieuwd naar.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Canna boost accelator

        Als je zoveel kweekt, dan kan je toch wat meer voeding aanschaffen? Het betaalt zijn eigen wel weer zeker
        PS: Ik vind Boost in 5L verpakkingen voor iets meer dan 200 euro.

        Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
        Je geeft dus 30 liter water? Dat is wel veel voor de hobby. Maareh, je kunt 't ook maar bij een paar planten meegeven en het verschil noteren. Daar ben ik best benieuwd naar.
        Last edited by Bombadil; 20 August 2013, 14:43.
        "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

        Comment


          #5
          Re: Canna boost accelator

          Heb je 12 x 600 watt met 300 planten staan of.....

          Comment


            #6
            Re: Canna boost accelator

            Ik heb 5 planten in grote kuipen, ze krijgen 20 liter, ze zijn ook niet aan de kleine kant.
            Voor extra bloeikracht is het mogelijk om 40 ml te geven op 10 liter, dus ik geef 30 dat zit er tussen in.

            Comment


              #7
              Re: Canna boost accelator

              Je doseert te sterk, plus vaak zijn de 1L of 5L in verhoud goedkoper.
              Als het dan alsnog te duur is neem je toch gewoon pk 13/14 kost nog geen tientje per liter en eveneens 1:500.

              Comment


                #8
                Re: Canna boost accelator

                Canna Boost is geen PK13/14. Het is een bloei stimulator, geen bloeivoeding.
                "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

                Comment


                  #9
                  Re: Canna boost accelator

                  Bombadil , sorry is mischien niet het zelfde maar werkt wel !!! en het is net wat spacefrog zegd is veel goedkoper !!!!

                  Comment


                    #10
                    Re: Canna boost accelator

                    Oorspronkelijk geplaatst door budha54 View Post
                    bombadil , sorry is mischien niet het zelfde maar werkt wel !!! En het is net wat spacefrog zegd is veel goedkoper !!!!
                    BAM!!

                    Bombadil heeft gelijk het zijn 2 verschillende dingen.
                    Maar zoals Budha ook zegt moet je kosten tegen baten afwegen en ik denk dat je met goede A en B voeding en PK1314 ook een super product kan neer zetten met ditto gewicht.
                    Last edited by spacefrog; 20 August 2013, 22:28.

                    Comment


                      #11
                      Re: Canna boost accelator

                      Lang geleden (anderhalf jaar om precies te zijn) heeft "psykoaddict" een test gehouden tussen Atami Bloombastic, PK-booster (wel 0-20-21 ), en Canna Boost. De resultaten van deze twee te mengen waren overduidelijk de beste. Het was wel op autoflowers, maar soit, het was een heel leuk experiment om eens na te lezen
                      M.a.w., het zijn twee verschillende producten, met een totaal andere werking, maar die hetzelfde einddoel hebben. Als je deze twee mengt zou je nog betere resultaten kunnen hebben. Als je het geld er voor over hebt, mag het geen probleem zijn. Je geeft uiteindelijk maar 4-6 weken een paar minuscule ml's van dit spul..
                      "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

                      Comment

                      Bezig...
                      X