Planten bloeien onderaan eerst?!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Johnbals
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Nov 2012
    • 6

    #1

    Planten bloeien onderaan eerst?!

    Korting op 420shop
    Hello,
    heb een klein vraagje of misschien eerder nood aan een ervaren mening!
    Ik heb 2 super auto flowers staan in mijn tuin van Flash Seeds (Chaze en Nirvana Sky) waarvan er 1 nu eindelijk aan het afbloeien is. Wat is nu het vreemde dat ik nog nooit heb meegemaakt? De toppen onderaan de plant zijn helemaal bruin, middenin 50/50 en bovenaan nog spierwit :O Voor zover ik weet bloeien ze normaal bovenaan eerst af. Heb ik iets fout gedaan, heb ik te maken met een rare mutant of is dit eerder een onbekend ras voor mij?
    Graag jullie mening!
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Planten bloeien onderaan eerst?!

    graag een foto, bruine toppen ziin geen goed teken namelijk
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • Johnbals
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Nov 2012
      • 6

      #3
      Re: Planten bloeien onderaan eerst?!

      ja ik bedoel bruine haartjes :p
      ik zal proberen er een foto van te trekken, maar heb niet echt een deftig fototoestel...

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Planten bloeien onderaan eerst?!

        Haartjes worden ook bruin door vocht, die zeggen niet zoveel over de rijpheid van je toppen met dit weer.
        Trichomen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Johnbals
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Nov 2012
          • 6

          #5
          Re: Planten bloeien onderaan eerst?!

          Ok ik heb via een buur toch even een fototoestel kunnen lenen, maar het was niet zo ideaal om close-up shots te nemen. Ik probeer het toch even om min of meer een beeld te geven. Zoals je hopelijk een beetje kan zien zijn de bovensta toppen nog volop in de groei, maar zitten ze onderaan al in een verder stadium. Ik zal voorlopig nog wachten, maar commentaar mag nog altijd komen!
          DSC05107.jpgDSC05110.jpgDSC05112.jpg

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: Planten bloeien onderaan eerst?!

            Ik zie het probleem niet hoor
            God was never on your side..

            Comment

            • Heribei
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2011
              • 1140

              #7
              Re: Planten bloeien onderaan eerst?!

              Ik heb net mijn verslag ge-update had daarin gezet dat ik vanaf volgende week begin met tellen van me bloei dagen.
              Maar ik keek even later en zag dat onderin de budjes er al wel in zaten.
              Ik hoop dat onder dan eerst rijpt want boven gaat altijd sneller

              Comment

              • Johnbals
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Nov 2012
                • 6

                #8
                Re: Planten bloeien onderaan eerst?!

                Ok bedankt voor de reacties toch, ik zal er verder niet te veel aandacht aan geven. Heb men plant intussen gekliefd en zal hem dus binnen een dikke week sowieso oogsten, hopelijk rijp genoeg :p

                Comment

                Bezig...