Oogsten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Mucke
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2013
    • 35

    #1

    Oogsten

    Korting op 420shop
    Hiebij een paar foto van de superskunk nu op het moment.
    Denk nog een weekje? Wat denken jullie?
    Morgen even een vergrootglas kopen.
    Groetjesss...
    Attached Files
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Oogsten

    Ikzelf zou 'm nu ongeveer om doen. Maar ik ben ook een pussy wat dat betreft. Heftige/sterke wiet komt er bij mij niet in, soms wel per ongeluk. Maar liever niet.
    Ik rook er namelijk liever twee, dan na drie hijsjes als gesmolten kaas op de bank te liggen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • Mucke
      Senior Stoner
      Member
      • Jun 2013
      • 35

      #3
      Re: Oogsten

      Ja dat is waar ja, hahaaaa.
      Dus nu oogsten zou jij zeggen?
      ik krijg maar 1 foto telkens hier geplaatst!
      Op de foto is wel de grote top, de zijtoppen zijn ietsjes lichter!
      Attached Files

      Comment

      • Quintox
        Advanced Stoner
        Member
        • Sep 2012
        • 73

        #4
        Re: Oogsten

        Wat heeft zelf je voorkeur? High of stoned? Ik zelf houd wel van wiet waar je goed stoned van word, lekker kalmerend, een wiet die vooral een high geeft is aangenamer in een gezelschap. Vrienden op de bank, jointje erbij, beetje gamen. Heerlijk!

        Wat ik op de foto kan zien is dat de trichomen voornamelijk milky zijn, her en der nog clear. Ik zou idd nog een weekje wachten, maar zoals ik al zei is dat persoonlijke voorkeur. Is ook moeilijk te zien op de foto.
        Anyways, ik heb mijn wiet altijd vervroegd moeten oogsten wegens toprot en ik word er evengoed knetterstoned van. Geen idee hoe de trichomen er uitzagen jammergenoeg, voorgaande jaren deed ik het nog op gevoel

        Comment

        • Mucke
          Senior Stoner
          Member
          • Jun 2013
          • 35

          #5
          Re: Oogsten

          Ben klaar en heb ze al geknipt,
          Nu laten drogen!
          bedankt allemaal voor alle tips en uitleg!!!
          greetzzz..
          Attached Files

          Comment

          • Quintox
            Advanced Stoner
            Member
            • Sep 2012
            • 73

            #6
            Re: Oogsten

            Persoonlijk had ik ze nog even laten staan, konden best nog 1 tot 1,5 week afrijpen Maargoed, maakt niet uit, hij zal evengoed lekker smaken ( eigen oogst is altijd het lekkerste haha ). Ben benieuwd hoe ie smaakt, laat even iets weten zodra je hem getest hebt

            Comment

            • Escargot
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4984

              #7
              Re: Oogsten

              Als ik het goed heb zijn die planten te onkiemen gelegd op de 7e Juli.....

              In dat geval zeg ik, jammer
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: Oogsten

                Wat jammer zeg als dat goed droogt houd je niks over 1/3 houd je over je had hem echt langer moeten laten staan
                maar ja ik ken het Oogstkoorts heet dat
                God was never on your side..

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #9
                  Re: Oogsten

                  Tsja, het begint bij één klein topje van de onderkant....


                  Is net als het eerste biertje voor een Alcoholist.(ik dus)

                  Daarom neem ik het ook 13 jaar niet meer. dat eerste biertje dan.

                  Topjes kriebelen ook heel erg, vooral als de snoeppot leeg is...
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • Mucke
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jun 2013
                    • 35

                    #10
                    Re: Oogsten

                    image.jpgHoi,
                    Hier is de critical autoflower, ben nu aan het twijfelen waneer ik haar ga oogsten!
                    Naar mijn mening is ze al bijna klaar. Maar heb natuurlijk nog helemaal geen ervaring on dit te zien.
                    Heb eens hier veel gelezen en een vergrootglas gekocht, ze zoet er eeg goed uit vind ik dan.
                    Wat vinden jullie ervan??
                    Groetjesss...

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Nog een paar foto,s van Critical autoflower buiten..
                    Attached Files
                    Last edited by Mucke; 9 September 2013, 12:29.

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Re: Oogsten

                      Veel THC maar dat is altjd bij autflowers ik zou hem nog laten staan je zal zien hoe je toppen zullen gaan zwellen bescherm hem wel tegen regen

                      Gr
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • Mucke
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jun 2013
                        • 35

                        #12
                        Re: Oogsten

                        Ok, dan wacht ik nog even kijken hoe ze uiteindelijk word!
                        Thanxxxx

                        Comment

                        • Nik
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2013
                          • 2207

                          #13
                          Re: Oogsten

                          Ik zou ook nog wat wachten
                          Maja ik hou wel can een sterke smoke!
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment

                          • Escargot
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4984

                            #14
                            Re: Oogsten

                            Gewoon wachten zoals de meeste zeggen.
                            Echt leren de oogstkoorts aan de kant te zetten.
                            Sommigen zien in bloeiweek 3 al de THC en willen gelijk al knippen.
                            Als ze echter de volledige bloei één keer gezien hebben, knippen ze nooit meer te vroeg.

                            In de laatste weken knippen "op tijd dus" levert je ongeveer 10 keer meer oogst op.

                            In de laatste weken zwelt de top enorm en wordt deze compact.
                            Ook zal de wiet veel meer hars bevatten.

                            Jouw Superskunk was te vroeg geknipt die had je pas op 7 Juli te onkiemen gelegd.

                            Dus die was echt te vroeg geknipt, altijd heel jammer dit te zien.

                            Dus aan jou de keuze.
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment

                            • Mucke
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Jun 2013
                              • 35

                              #15
                              Re: Oogsten

                              Hoi,
                              De keuze is niet moeilijk, ik wacht lekker af en kijk wat ze gaat doen de laatste weken!
                              Na deze goede advies weet ik dat ik zeker ga wachten. De Super skunk was idd te vroeg, heeeel jammer.
                              Maar ik zal over een weekje weer wat foto,s posten hier.
                              Ze hadden geschreven 7/8 weken bloeitijd. Maar we hebben nu echter slecht weer de komende tijd met veel regen.
                              Heb gelukkig een overkapping dus daar hoef ik me niet druk over te maken alleen dat ze nu wat weinig zon krijgt de laatste weekjes...
                              Groeten...

                              Comment

                              Bezig...