autoflower binnen of buiten zetten.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • strandwietje
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2013
    • 28

    #1

    autoflower binnen of buiten zetten.

    Korting op 420shop
    hallo
    ik heb een klein kweekkastje(micro) met 50 wat aan spaarlampen. nu heb ik 2 lowryders #2. en ik heb het idee dan ze binnen sneller groeien dan buiten.
    CAM01576.jpgCAM01577.jpg
    links is binnen onder de spaarlampen rechts is buiten. lijkt mij duidelijk verschil.
    denken jullie dat buiten toch sneller gaat of is binnen toch beter. want het idee was namelijk buiten zetten en als het ***weer word binnen afbloeien. maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van.
    en staat de linker misschien de ducht bij de lampen? beetje raar blad.
  • Bombadil
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Dec 2011
    • 465

    #2
    Re: autoflower binnen of buiten zetten.

    Welke spaarlampen gebruik je precies?

    Het kan ook trouwens gewoon aan verschil in genen liggen, uit zaad krijg je geen klonen he
    Trouwens, hier in België kan het 10 graden verschillen tussen dag en nacht, plantjes houden meer van max 5 graden verschil. Misschien is het klimaat binnen gewoon veel gunstiger.
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

    Comment

    • strandwietje
      Senior Stoner
      Member
      • Aug 2013
      • 28

      #3
      Re: autoflower binnen of buiten zetten.

      2x philips 25 wat spaarlamp 4000k.
      niks specials eigenlijk wil ik iets meer zaden voor volgend jaar. dan ben ik blij.
      maar denk je dat door temp. verschil de plant ook langzamer groeit? dacht dat het vooral stres opleverde.

      Comment

      • EL Guerilliero
        Advanced Grower
        • Nov 2012
        • 1090

        #4
        Re: autoflower binnen of buiten zetten.

        half gevulde glazen ..? zwarte bloempotjes en volledig vullen.. 1.wortels houden niet van licht 2.meer grond meer wortels grotere plant 3. overtollig water moet kunnen wegvloeien en lucht kan ook langs de bodem zijn toegevoegde waarde bewijzen minder last van wortelrot (gooi ook handjevol hydrokorrels op de bodem)

        succes nog.

        Comment

        • de oerhippie
          Ultra Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Aug 2011
          • 2132

          #5
          Re: autoflower binnen of buiten zetten.

          Als je idee was om buiten te kweken zou ik ze buiten houden. Als seizoensplanten tussen nu en half september gaan bloeien, dan moet de Lowryders het ook volbrengen.
          Desnoods binnen afbloeien. De keuze is geheel aan jezelf, binnen óf buiten
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

          Comment

          • strandwietje
            Senior Stoner
            Member
            • Aug 2013
            • 28

            #6
            Re: autoflower binnen of buiten zetten.

            er zit natuurlijk tape omheen tegen licht voor de wortels.
            en ik ga ze natuurlijk ook overpotten.
            maar dat zeg ik ik wil alleen een paar zaadjes.

            Comment

            • spacefrog
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Nov 2012
              • 156

              #7
              Re: autoflower binnen of buiten zetten.

              Zaad ga je er niet vanaf krijgen he.. dan moet je voor reguliere zaden gaan

              Comment

              • strandwietje
                Senior Stoner
                Member
                • Aug 2013
                • 28

                #8
                Re: autoflower binnen of buiten zetten.

                waarom denk je dat ik dat niet heb dan?
                ik heb 2 reguler zaden en eventueel nog wat pollen die een vriend van me gaat proberen te bewaren.

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: autoflower binnen of buiten zetten.

                  En je kweek planten in glazen? zou je niet eerst eens het forum goed rond lezen ?

                  Gr bella
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • LR2
                    Mother of all Growers
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2011
                    • 8552

                    #10
                    Re: autoflower binnen of buiten zetten.

                    Als het alleen om de zaadjes gaat, dan maakt het niet zoveel uit wat je doet. Tenzij je veel zaadjes wilt, dan heb je grotere planten nodig, hierboven staat wel ergens hoe je daarvoor zorgt. Op een gegeven moment heb je binnen te weinig licht voor beide planten, over een week of drie gok ik. Dus houdt ze lekker buiten tot de bloei begint, dan beruchten en behandelen tegen beestjes en daarna kunnen ze naar binnen. Wel even vier lampen erbij hangen.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    Bezig...