Gaan deze dames nog bloeien?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Slawietje
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2013
    • 27

    #1

    Gaan deze dames nog bloeien?

    Korting op 420shop
    2013-09-12 12.50.09-1.jpg 2013-09-12 12.50.23-1.jpg
    Deze dames zijn laat gezaaid (eind juni) en geen auto-flower typen. Zouden ze nog gaan bloeien?
    Volgens de beschrijvingen moeten ze half oktober klaar zijn.

    groetjes, Slawietje
    Attached Files
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Gaan deze dames nog bloeien?

    Eind juni is niet laat. Ik heb begin augustus nog reguliere geplant, en die staan inmiddels in bloei.

    Vanaf dat je bloei ziet, reken je de bloeitijd erbij. Zolang moeten ze nog.
    Die bloeitijd is voor elke soort anders, de een moet 8 weken, de ander 9 of 10 of 11 of 12 of 13 of 14 of 15 of 16

    't Zal wel geen half oktober worden, maar die beschrijvingen kloppen nooit natuurlijk.
    Je kunt beter online een kweekverslag zoeken zodat je kunt zien wat ze echt doen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • roel213
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 279

      #3
      Re: Gaan deze dames nog bloeien?

      hoi slawietje

      zo als ik kan zien heb je nog geen voor bloei

      ben je aan het verduisteren of laat je de natuur zijn werk doen

      geef je voeding ??

      zal niet veel van af komen

      volgend jaar 15 mei beginnen

      gr su6

      Comment

      • Slawietje
        Senior Stoner
        Member
        • Aug 2013
        • 27

        #4
        Re: Gaan deze dames nog bloeien?

        Ik laat de natuur haar werk doen. We zien wel wat het wordt. Tis de eerste keer en daar heb ik niet al te hoge verwachtingen van.
        Ze krijgen voeding. Tot half augustus kregen ze bloedmeel. Nu krijgen ze 9-14-19 MiracleGrow wat ik nog had staan.

        inderdaad, ik begin volgend jaar vroeger en eerst een paar weken binnen.

        Bedankt voor jullie commentaar!
        gr.
        Slawietje

        Comment

        • roel213
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 279

          #5
          Re: Gaan deze dames nog bloeien?

          hoi

          kan je een af dak of zo iets maken
          dit shit weer iets te nat voor je plantjes

          gr su6

          Comment

          • JohnnyHaze
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2012
            • 912

            #6
            Re: Gaan deze dames nog bloeien?

            je hoeft ze niet persé naar binnen te doen of een afdak, je planten zijn dit gewend + er zitten nog geen toppen aan dus rot of iets dergelijks zal er ook niet zo vlug aankomen
            gewoon lekker zn gangetje laten gaan , en dan zul je zien dat ze vanzelf gaan bloeien

            Comment

            • Slawietje
              Senior Stoner
              Member
              • Aug 2013
              • 27

              #7
              Re: Gaan deze dames nog bloeien?

              @Roel213: Afdakje lukt niet, helaas.
              @JohnnyHaze: Ah, kijk dat is een hele geruststelling.
              thanks!

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #8
                Re: Gaan deze dames nog bloeien?

                groeivoeding blijven geven remt de intrede van de bloei heb ik gemerkt. Kan wel drie weken langer duren zo.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: Gaan deze dames nog bloeien?

                  Vroeger beginnen is ook bs.
                  Die planten gaan toch pas in bloei als het licht minder wordt, of je nou 2 of 4 maanden groeit maakt niks uit, ze worden alleen groter.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • guerillaarmy
                    Stoner
                    Member
                    • Sep 2013
                    • 23

                    #10
                    Re: Gaan deze dames nog bloeien?

                    goede opmerking van LR2, op tijd stoppen met groeivoeding dus.
                    A guerilla army attacks where they are not expected, secures victory and vanishes without a trace.

                    Comment

                    • Slawietje
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Aug 2013
                      • 27

                      #11
                      Re: Gaan deze dames nog bloeien?

                      De bloei is inmiddels ingetreden! Iedereen bedankt voor de reacties.

                      Comment

                      Bezig...