Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laatste week bloei en dan nog even dit...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Laatste week bloei en dan nog even dit...

Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

Zoals elke dag kijk ik nog even bij mijn laatste plantje die nog staat, en die bijna geoogst kan worden.
    Nu is dit mij net opgevallen en ook maar in één top van de plant.

IMAG1020-1.jpg

Er is in de plant voor de rest niks te spotten, zou er dan ergens in de buurt nog een wanhopig mannetje staan?
    Ik heb dit inmiddels verwijderd

Waarom nu nog een keer?? en wordt dit erger??

Ciao Jandan

Re: Laatste week bloei en dan nog even dit...

herma .. als je dit ziet heb je geheid zaad in je toppen .. zelfbevruchting .. nieuwe soort? nog te nieuw en nog vol kinderziektes ? of gewoon zoals mij BAGGERZAAD (^^,)

het zal er niet op verbeteren ..

Comment

Door wanhopige mannetjes krijg je geen herma's. Dat is punt één. Als je plant bijna afgebloeid is, dan zijn ballen/bananen niet zo erg. De bevruchting duurt te lang om nog fatsoenlijk zaad te vormen. Maar toch balen. Je kunt er verder niets aan doen.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

@ EL, dit is gefeminiseerd top dawg zaad van barneys farm..

en LR2 bedankt man, gewoon afwachten/afbloeien dus, en zoals je zegt we zullen het resultaat wel zien

En trouwens vanaf het begin was dit al een maf plantje, gedraaid blad (mozaiek virus??) dus het zou inderdaad kunnen wat EL vertelt, kinderziektes... we wachten af

Bedankt

Ciao

Comment

gefemeniseerd zaad is zaad waar mee 'gefoefeld' is .. geenszins beschuldig ik barneys van onkunde !! laat dat duidelijk zijn .. maar dit is geen wanhopige man .. ik betwijfel dit sterk, al zeker als je nu komt medetedelen dat het plantje al sinds het begin 'rare' trekjes had .. ik had ook zo een plantje, weinig verkeerd aan te zien maar wel al van in het begin een hele erge rare plant in vergelijking met de andere die ik staan had van dezelfde soort .. achteraf bleek het gewoon een bananeboom .. als je het geen herma wil noemen hoeft dat niet voor mij maar gebruik ipv 'wanhopige man' een 'lang genoeg in de kast gezeten dus ik kom er nu uit man' ofte 'nicht'..

ik vermoed maar dat is een boude veronderstelling dat in deze plant zaden zullen zitten (deze zijn zeker ook drager van het nichtsyndroom - of ze ook daadwerkelijk zullen oplichten die nichten kan ik niet voorspellen maar het laat weinig positief vermoeden, al kan ik ook met stellige zekerheid zeggen dat er ook wel een paar goede normale planten uit zullen komen) of er op je andere planten ook zaden zullen gevormd worden kan ik noch bevestigen noch ontkennen .. het is niet omdat je net maar de bananen zag dat je er in de voorbije weken geen zou kunnen hebben gehad .. (nogmaals mijn vermoeden is 'toch wel' - maar dat is koffiedikkijken) ga er gewoon van uit dat je zaden zal terug vinden, en ga er dan ook vanuit dat je die beter niet meer wil zetten als je meerdere soorten (variaties) in één hok wil gaan kweken .. je wil immers onnodige kruisbestuiving tegengaan .. enfin, misschien maakt het jou allemaal niet uit .. al deze uitspraken heb ik ook maar van horen zeggen .. ik hoop dat je weinig zaad vind !! laat dat duidelijk zijn

laat het je smaken als hete droog is .. dat is het belangrijkste (^^,)

Comment

its a tranny i tells ya

Comment

Bezig...
            X