Help! Lady in need!H

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wiersmawiet
    Senior Stoner
    Member
    • Sep 2013
    • 26

    #1

    Help! Lady in need!H

    Korting op 420shop
    Hayy

    Ik heb 4x critical staan, 2 zijn super mooi. 3de mooi.
    maar de 4de is heel zwak..

    ... en vraag me af wat ik nog kan doen?

    Help!

    Ze staat inmiddels ook in een grote zwarte pot.

    Krijgt het zelfde als de rest.


    De laatste foto is de beste plant.
    Om even de mooiste te laten zien!
    Attached Files
    Last edited by wiersmawiet; 27 September 2013, 22:05. Reden: verkeerde tekst
  • 010
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Mar 2012
    • 357

    #2
    Re: Help! Lady in need!H

    gooi die maar weg.
    dat gaat helemaal niks worden

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Help! Lady in need!H

      Als je een plant met stokken rechtop moet houden terwijl er nog geen vette toppen op zitten is er al iets mis.

      Gestrekt, veeltekleinepot, weinig licht, geen pH controle, verkeerde aarde, voeding, nat, etc.
      Maar het blijft een leuke hobby.

      Ik heb een tomatenplant binnen, ding is twee meter lang, 3x geknakt, omgevallen, en in een 1L potje, elke dag droog.
      Er komen nooit tomaten aan, maar het is grappig om te zien.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • wiersmawiet
        Senior Stoner
        Member
        • Sep 2013
        • 26

        #4
        Re: Help! Lady in need!H

        Maar kijk, als je naar haar zusjes kijkt; Die de zelfde liefde en aandacht krijgen: er zo uit zien!

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        En die stokken staan er al in vanaf het begin Hebben ze iets om tegen aan te kijken...
        Zonder kunnen ze staan hoor.
        Attached Files

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: Help! Lady in need!H

          Oké, dan is er niets aan de hand toch? Als haar zusjes het wél goed doen met dezelfde behandeling.

          Persoonlijk vermoed ik een gevalletje wortelrot. Verder sluit ik me bij QnQ aan.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • wiersmawiet
            Senior Stoner
            Member
            • Sep 2013
            • 26

            #6
            Re: Help! Lady in need!H

            Had hoop op een heeeelllleee goede tip!
            Kan ik nog iets doen, aarde weg spoelen? opnieuw schoon/droge aarde geven?

            Container?

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #7
              Re: Help! Lady in need!H

              Ik zou voor het laatste gaan, die is te ver heen.
              Ik weet dat je haar liever houdt, dat mag ook, maar verwacht er dan helemaal niks meer van; dan kom je nog goed weg.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Help! Lady in need!H

                Apart inderdaad, die andere doen het nog wel goed.
                Heeft er niet een huisdier tegen staan zeiken ?

                Wat je zou kunnen doen, als je van experimenteren houdt, is de pot eraf trekken, dan voorzichtig de meeste aarde van de wortels spoelen onder de kraan of in een emmer ofzo, en dan rustig overzetten in een emmer verse -niet-aangestampte-aarde.
                Die geef je een dag of 10 alleen water, als het nodig is, niet te nat zetten, aarde bijvullen na een paar dagen.
                En misschien klimt ze er dan weer bovenop. Je raakt toch een beetje gehecht aan een plantje he...
                Mgoed, na al dat werk kan ze alsnog het loodje leggen natuurlijk, 't is een kwestie van lekker bezig zijn, da's ook een soort therapie.

                (Maar zelf zou ik 'm ook recyclen)
                Last edited by QnQ; 28 September 2013, 15:34.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • wiersmawiet
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Sep 2013
                  • 26

                  #9
                  Re: Help! Lady in need!H

                  Hey QnQ.. Thanx voor je bericht.

                  Zover ik weet heeft er niks tegen aan gezeken.
                  Ik heb geen huisdieren. Maar de kat van de buren komt wel een de serre in lopen. Dus heeeel misschien.

                  Ik heb de wortels uitgespoeld. In droog aarde gezet.

                  Maar t vrouwtje werd alleen maar slechter.
                  De blaadjes werden zwart.
                  En rotte dingen moeten weg.

                  Dus einde plante 4!

                  3 to go!

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Help! Lady in need!H

                    Voila, meer aandacht voor de overgebleven drie.
                    Succes met de rest.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • wiersmawiet
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Sep 2013
                      • 26

                      #11
                      Re: Help! Lady in need!H

                      Daarom!

                      En de rest gaat lekker

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Heb een kweek verslagje geplaatst, staan de plantjes op die bloeien....

                      Comment

                      Bezig...