Ballen!?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Bongool
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • May 2013
    • 412

    #1

    Ballen!?

    Korting op 420shop
    zijn dit nou ballen?

    Deze morgen uit een 5 weken bloeiende Big Bud geplukt.
    IMG_1361.jpgIMG_1360.jpgIMG_1358.jpgIMG_1357.jpgIMG_1356.jpgIMG_1355.jpgIMG_1354.jpgIMG_1353.jpgIMG_1352.jpg

    Graag jullie ongezouten meningen.

    Kan ik der laten staan? gaat er nog zaad inkomen , ze is tenslotte al vijf weken ver?

    GZ
  • berry ryder
    Special member
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2012
    • 2666

    #2
    Re: Ballen!?

    Ja idd ballen. Zelfbevruchting door stress misschien.
    Daar ga je waarschijnlijk wel zaad in terug vinden.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment

    • Damn nice
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 595

      #3
      Re: Ballen!?

      idd balletjes. mss ben je er op tijd bij want ze zijn niet geknapt..

      is wsl stress of slechte ouders.. (fem. zaad?)

      hou het maar nauw in de gate om de 2-3 dage full body chek en dan houdt je er alsnog een goede oogst aan over..

      evt. zaden die eruit komen niet zaaien! dan krijg je nog meer herma planten

      grtz

      Comment

      • Bongool
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • May 2013
        • 412

        #4
        Re: Ballen!?

        Ok bedankt.
        Ja fem zaad. Sucks wel BALLS , haha !
        hoe lang duurt het eigenlijk voor zaad zich ontwikkelt?
        daar net nog wat verder gezocht en vind nog wel een redelijk aantal ballen.

        Goed dat ik na vandaag nog maar twee plante zal hebben staan, BB en scrog. De andere twee gaan vandaag om.
        Scrog word alleszins nog een opgave om klaar te krijgen , dus mocht daar wat zaad inzitten is het maar zo.
        we zien het wel.

        GZ

        Comment

        • Gamm
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 1610

          #5
          Re: Ballen!?

          Oorspronkelijk geplaatst door Bongool
          hoe lang duurt het eigenlijk voor zaad zich ontwikkelt?
          Na de bestuiving 5 tot 6 weken ongeveer.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

          Comment

          • Bongool
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • May 2013
            • 412

            #6
            Re: Ballen!?

            Ok dat geeft me dan toch ook weer wat ruimte om er iets vanaf te halen.

            kijk het wel verder aan.

            Bedankt voor jullie hulp allen.

            GZ

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Ballen!?

              Dus als je wat ballen laat knallen heb je over een week of 3-4-5-6 al je wiet vol (herma)zaad zitten.

              Kliko.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Bongool
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • May 2013
                • 412

                #8
                Re: Ballen!?

                Ook weer waar QnQ, realistisch gezien heb ik niet veel keuze me dunkt.

                Ik vertel jullie vanavond nog wat het plan zal zijn.

                GZ

                Comment

                • berry ryder
                  Special member
                  420 MemberLucky Member
                  • Dec 2012
                  • 2666

                  #9
                  Re: Ballen!?

                  Dus zorgen dat je alle ballen kunt verwijderen voor ze openklappen.
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                  The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                  sigpic

                  Comment

                  • LR2
                    Mother of all Growers
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2011
                    • 8552

                    #10
                    Re: Ballen!?

                    Ook belangrijk: waar komen die bigbud zaden vandaan?
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    • Bongool
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • May 2013
                      • 412

                      #11
                      Re: Ballen!?

                      haha berry je maakt het er niet makkelijker op. Kzit net in mindset om het een kopje kleiner te maken. Maar tis een redelijk grote, met al aardige top vorming dus ben bijna zeker dat ik ze nooit allen vind.
                      @LR2: Vision seeds

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Zo het is dood.
                      Kruis erover, korte pijn. Keek niet echt uit naar ellendig ballen gezoek.
                      Tot zover m'n Big Bud

                      IMG_1373.jpgIMG_1371.jpgIMG_1370.jpgIMG_1369.jpgIMG_1368.jpg

                      Comment

                      • Sole mio
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2012
                        • 808

                        #12
                        Re: Ballen!?

                        Als je zeer goed oplet kun je ze laten staan,maar ga ze dan dagelijks goed nazien met een loep en alle banaantjes eruit knijpen.
                        Ik had het een paar keer voor,hield m'n planten goed in t oog,controleerde dagelijks "alle" toppen,het werd geen ramp,hooguit een 10-tal zaadjes had ik,de rest was prima te roken.
                        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                        Comment

                        • Gamm
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2012
                          • 1610

                          #13
                          Re: Ballen!?

                          Persoonlijk had ik ze ook laten staan en de ballen en banaantjes eruit verwijderd. Maar goed, ik wil je niet met een schuldgevoel opzadelen.
                          Bij een dergelijke plant heb je echt wel engelengeduld nodig om alles dagelijks te controleren.

                          Ze laten drogen zou ik zeker en vast wel doen.
                          Mocht je vinden dat de wiet iets minder potent is door de vroegtijdige oogst dan kun je ze later alsnog gebruiken om ijshash te maken.
                          sigpic
                          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                          Comment

                          • Bongool
                            Son of the Bong
                            MemberLucky Member
                            • May 2013
                            • 412

                            #14
                            Re: Ballen!?

                            Nja had wat overhaast gehandeld met de overschotten, maar das weer iets geleerd. Had het idd beter laten drogen maar zo zij het.
                            Schuldgevoel geenszins makker, alle tips zijn welkom. Uit me fouten leer ik weer .
                            Verder heb ik nu niet de tijd en zin, noch het geduld om die boom ( want da was ze, +2m hoog) elke dag te doorzoeken.

                            Nogmaals bedankt voor alle reacties en hulp.

                            Mvg Bongool

                            Comment

                            Bezig...