wanneer oogsten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sieske
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Oct 2013
    • 5

    #1

    wanneer oogsten?

    Korting op 420shop
    zo staat er men plantje nu bij, maar met dit weer weet ik niet wanneer ik ze mag of kan oogsten.
    20131009_180325.jpg20131009_180325.jpg20131009_180421.jpg
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: wanneer oogsten?

    Je moet wachten tot 18:56 en op de minuut precies, over vijf dagen, de stam doorhaken.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • EL Guerilliero
      Advanced Grower
      • Nov 2012
      • 1090

      #3
      Re: wanneer oogsten?

      mag ik je doorverwijzen naar http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sten-Trichomes

      daar lees je alles over oogstklaarheid en hoe dit te ontdekken .. alsook wil je mede delen dat op de foto's die u presenteerde gene ene hol te herkennen valt omtrent het bepalen van oogstklaarheid. door het lezen van het aangeprezen artikel zal u ontdekken hoe we je wel hadden kunnen helpen, al zal dat niet meer nodig zijn gezien de opgedane kennis die u te beurt is gevallen .. alvast nog veel succes met je schitterende plant, het is een pareltje (zonder sarcasme), groeten..

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      mag ik je doorverwijzen naar http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sten-Trichomes

      daar lees je alles over oogstklaarheid en hoe dit te ontdekken .. alsook wil je mede delen dat op de foto's die u presenteerde gene ene hol te herkennen valt omtrent het bepalen van oogstklaarheid. door het lezen van het aangeprezen artikel zal u ontdekken hoe we je wel hadden kunnen helpen, al zal dat niet meer nodig zijn gezien de opgedane kennis die u te beurt is gevallen .. alvast nog veel succes met je schitterende plant, het is een pareltje (zonder sarcasme), groeten..

      oh mijn excuses aan LR2 ik duwde het verkeerde knopje man ..

      Comment

      • sieske
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Oct 2013
        • 5

        #4
        Re: wanneer oogsten?

        dus dinsdag om 18:56 leg ik hem neer?

        Comment

        • SweetMango
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 1252

          #5
          Re: wanneer oogsten?

          Zou gewoon even die topic lezen
          sigpic

          Comment

          • sieske
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Oct 2013
            • 5

            #6
            Re: wanneer oogsten?

            thx, nee is niet men eerste plantje.
            en normaal kijk ik naar den trich, maar ik woon in belgië en hier is het weer omgeslagen, koude temperaturen, regen en wind.
            Hebben die invloed op men plantje?
            Ze zou 6-8 weken bloei hebben(volgens info aangekocht zaadjes) en ze zit nu ongeveer in de 4 en/of 5 de week.

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: wanneer oogsten?

              Dan moet je ze nog niet oogsten denk ik. Met slecht weer gaan ze al een stuk langzamer.
              Als ze al 6-8 weken opgeven, dan kun je wel op 8-9 weken rekenen meestal.
              Trichomen goed bekijken, anders heb je straks een halve kilo flutwiet.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • sieske
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Oct 2013
                • 5

                #8
                Re: wanneer oogsten?

                net trich bekeken onder loep. zien er nog doorschijnend uit. Hier en daar een topje met bruine kop op de trich.

                Comment

                • Gamm
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2012
                  • 1610

                  #9
                  Re: wanneer oogsten?

                  Oorspronkelijk geplaatst door sieske
                  dus dinsdag om 18:56 leg ik hem neer?
                  Hahahahaha ... Grappig dat je dit serieus opvat.
                  Het was sarcastisch bedoeld.

                  Waarom sarcastisch?
                  Kijk aub eens rond op het forum. Er staan reeds tientallen, zoniet honderden andere topics waar men dezelfde vraagt stelt en er reeds keer op keer hetzelfde antwoord werd gegeven...
                  sigpic
                  100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                  Comment

                  • sieske
                    Stekje
                    Nieuw Lid
                    • Oct 2013
                    • 5

                    #10
                    Re: wanneer oogsten?

                    ja dacht ik wel, maar ik wou men plantje eens delen met jullie

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Re: wanneer oogsten?

                      Ik zou gaan Voor Dinsdag 18:56
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • Gamm
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 1610

                        #12
                        Re: wanneer oogsten?

                        Oorspronkelijk geplaatst door sieske
                        ja dacht ik wel, maar ik wou men plantje eens delen met jullie
                        Beter zou zijn om volgend jaar een kweekverslag te starten.
                        Daar kun je opscheppen zoveel je wilt met foto's van je plant(en)

                        Verder is het handig wanneer je met problemen geconfronteerd wordt.
                        Dan hoef je niet steeds een topic te starten wanneer je met vragen zit.
                        sigpic
                        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                        Comment

                        Bezig...