Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nu al?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nu al?

    Korting op 420shop
    Kan ik nu mijn zaadjes ontkiemen en er meteen al aan beginnen? De plantjes kunnen in mijn kot (voldoende buitenlicht) staan vorstvrij.

    #2
    Re: nu al?

    Je kan wel beginnen maar zou ze eerst voor laten groeien op de vensterbank! Gr


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

    Comment


      #3
      nu al?

      Ja hoor kan zeker! 😊 hangt er wel vanaf wat voor plantjes. Het liefst autoflowers want het aantal lichturen is nog kort en heb je kans dat normale planten meteen in de bloei schieten.

      Hier een voorbeeld dat het zeker kan:
      Deze staan gewoon dag en nacht buiten het zal wel wat langzamer gaan als later in het seizoen, maar als je niet kan wachten..... GAAN!

      Greetz, xslt66x

      Comment


        #4
        Re: nu al?

        best wel binnen zetten tijdens vries dan, wil je een mooie oogst anders gaat het dubbel zo lang duren en minder opbrengst geven dan eigenlijk mogelijk was.

        Comment


          #5
          Re: nu al?

          Wat voor zaadje ? Hoe ga je het aanpakken. Besef dat het niet gewoon een zaadje in de grond is.
          Laat je passie leven en ervaar het resultaat.

          Comment


            #6
            Re: nu al?

            Ik heb white widow. Zal ze wel eerst wat binnen in potten zetten .

            Comment


              #7
              Re: nu al?

              Dus even voor de duidelijkheid wanneer is nou het beste moment om te gaan buiten kweken?
              Nu we de winter zo goed als overgeslagen hebben ben ik er niet meer zeker van

              Comment


                #8
                nu al?

                Oorspronkelijk geplaatst door StonerDude View Post
                Dus even voor de duidelijkheid wanneer is nou het beste moment om te gaan buiten kweken?
                Nu we de winter zo goed als overgeslagen hebben ben ik er niet meer zeker van
                Het beste moment is de dag na ijsheiligen! Dit begint officieel zondag 11 mei dit jaar.

                Ik zou de plantjes nu eerst binnen mooi laten voor groeien onder tl of spaarlamp o.i.d
                Gr


                Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                Comment


                  #9
                  Re: nu al?

                  reguliere planten die pas op hun normale oogstdatum moeten worden geoogst (start bloei begin september) die hoeven helemaal niet voor te groeien onder lampen .. gooi je zaad na de ijsheiligen gewoon in de grond .. ze worden groot genoeg in die drie en een halve maand dat ze nog kunnen voorgroeien onder de beste lamp die je jezelf kan indenken.

                  het kan wel .. maar het hoeft niet

                  Comment


                    #10
                    Re: nu al?

                    Aye, voor reguliere of feminised zaadjes is juni echt vroeg zat. Dan hebben ze minstens 3 maanden groei.
                    Voor die tijd kun je wat met auto's spelen ofzo, maar die gaan klein blijven bij 12-13 uur licht per dag en deze temperaturen.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: nu al?

                      Nee, gewoonweg nee. Eind april op zijn vroegst. Als je niet weet wanneer je precies kunt beginnen, getuigt dat dat je onervaren bent. Dan moet je op safe spelen.
                      Te vroeg = risico lopen = grote kans op problemen = grote kans op geen/karige oogst = weggegooid geld + weggegooide moeite.

                      Duik niet in het diepe, als je nog niet kan zwemmen
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      Bezig...
                      X