Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek, 3x AF Super Skunk 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek, 3x AF Super Skunk 2014

    Korting op 420shop
    Hallo mede Stoners

    Al een tijdje heb ik mij veel ingelezen op dit forum en heb ik veel meegelezen met jullie kweekverslagen om zoveel mogelijk informatie op te brengen voor mijn eerste kweek en nu vind ik het eindelijk tijd om te beginnen en ik hoop dat jullie mij een beetje mee zouden kunnen begeleiden in deze nieuwe wereld van wiet.

    Ik ben vanaf 30 maart begonnen met mijn eerste kweek van 3 plantjes Autoflowering Super Skunk van Sensi Seeds (White Label)

    Het plan is om de 3 plantjes uiteindelijk buiten te laten groeien en uitbloeien tot mooie plantjes, ik wou dit doen d.m.v normale potgrond met voeding, de pH waarde is tussen de 5.0-6.5 die ook voor tomaten word gebruikt. (Zou eenvoudig mogelijke eerste kweek eigenlijk dus)

    Ik heb de zaadjes in zaai en stekgrond (zonder voeding) gestopt met een klein beetje regenwater wat we opgevangen hadden, daarna in de kas van mijn zus gedaan om te laten ontkiemen, ze staan in mijn kamer staan met een kamertemp. 19-21 graden met veel frisse lucht en ook licht van buiten, dit is het resultaat na 5 dagen:

    IMG_20140404_122328.jpg

    Het middelste plantje leek wat meer moeite te hebben gehad door het aarde te komen, toen ik vanochtend keek was deze krom en lag er op de gebogen tak nog wat aarde wat zwaar leek voor het plantje dit heb ik met een tikje er zachtjes afgehaald ik ga er vanuit dat die wel waar goed recht groeit.

    Ik dacht net dat de blaadjes geel waren, maar die zijn gewoon mooi groen.

    Ik heb nog een vraagje waar ik niet echt een goed antwoord op kon vinden, na hoelang als je ze aan het ontkiemen hebt gezet moeten de planten naar buiten ?

    Hebben jullie tot nu toe nog enige tips voor mij ?

    Ik zie er naar uit om mijn eerste plantje te kweken !

    Alvast bedankt voor de hulp,

    HerbalUtje

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Op dit moment denk ik dat mijn planten de 18 uur licht nog niet gaan halen, want ze staan nu ook binnen.. zou het helpen er een TL Lamp boven te zetten voor de overige uren ? of is dat niet sterk genoeg.
    Last edited by HerbalUtje; 4 April 2014, 15:39.

    #2
    Re: Eerste kweek, 3x AF Super Skunk 2014

    Als het niet meer vriest, gewoon naar buiten. Strek en andere problemen liggen op de loer als je ze te lang binnen houdt.
    TL kan, maar dan moet je dat consequent iedere dag om dezelfde tijd kunnen doen. Kies de makkelijkste weg; gewoon naar buiten er mee! En meteen in zo groot mogelijke pot.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweek, 3x AF Super Skunk 2014

      Op dit moment staan ze op de vensterbank de hele dag al bij het open raam in het lekkere zonnetje direct erop !

      vandaag was de eerste dag in 6 dagen dat ze water hebben gekregen.

      4-4-2014 Middag.jpg

      Als ik ze op dit moment in een grote pot doe moet daar dan de potgrond met voeding in ? of raken ze dan overvoed ?
      Last edited by HerbalUtje; 6 April 2014, 13:25.

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweek, 3x AF Super Skunk 2014

        is dit erg ? (Paarse stam)

        Comment

        Bezig...
        X