Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke serre?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke serre?

    Korting op 420shop
    Stap voor stap geraken we er wel.

    #2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Welke serre?

      Mijn buren hebben er idd niets over te zeggen, maar hebben wel 2 lelijke kleine kinderen rondlopen (ja, heel lelijke kinderen). Maar bon, dat is niet de hoofdzaak, die trein wel.

      En er een laken voor hangen zal niet zo goed zijn vrees ik, dan krijgt niets licht . Neen zou echt zo'n tomatenserre moeten vinden, maar waar je gewoon niet kan doorkijken maar je wel je plantjes in kan laten groeien. Ik denk dat dat hetzelfde materiaal is zoals ze gebruiken voor aardbeien (van die dikke plastic). Maar geen flauw idee waar dat te vinden.
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Welke serre?

          Ze gaan dat toch ruiken. Veel autoflowers stinken behoorlijk buiten.
          Zoek gewoon een andere plek, je gaat die trammelant toch niet opzoeken ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Welke serre?

            QnQ heeft daar zeker een punt wellicht je meest lastige.

            Kasfolie is overal te koop op het internet.
            In verschillende diktes en maten.

            Houd er rekening mee dat je een soort iglo vorm bouwt.
            Anders zal je bij veel wind je plastic inclusief kapotte plantjes in africa vinden.

            Mijn kasje bestaat uit doorzichtig deltaplan deze word gebruikt in de bouw en is geschikt tot windkracht 6.



            Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
            Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

            Comment


              #7
              Re: Welke serre?

              Oorspronkelijk geplaatst door silverhaze85 View Post
              QnQ heeft daar zeker een punt wellicht je meest lastige.

              Kasfolie is overal te koop op het internet.
              In verschillende diktes en maten.

              Houd er rekening mee dat je een soort iglo vorm bouwt.
              Anders zal je bij veel wind je plastic inclusief kapotte plantjes in africa vinden.

              Mijn kasje bestaat uit doorzichtig deltaplan deze word gebruikt in de bouw en is geschikt tot windkracht 6.



              Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
              Fuck de buren, ik doe het zowiezo. Geur maakt me niet zoveel uit hoor, het zijn er toch maar 2-3 dat ik er ga zetten. Enkel, hoe dikker de plastiek, hoe minder het licht neem ik aan?
              Morgen of overmorgen allesinds eens bij de Aveve binnen (al zijn ze wel zeer duur).
              Als ik zelf moet beginnen knutselen blijft het niet lang staan .
              Stap voor stap geraken we er wel.

              Comment


                #8
                Re: Welke serre?

                Ho ho ho, "fuck de buren" is ook weer overdreven. Als er geklaag komt zijn je plantjes zo weg!

                Qua stankoverlast vind ik het buiten toch echt meevallen, maar ligt natuurlijk ook aan de grootte van je tuin en de buurt en het soortje. Maar de overlast bij mij in de tuin viel altijd wel mee en dan heb ik het over een setup van 4 big bang autoflowers en nog gewone Frisian Dews erbij.

                En naar mijn mening hebben stoners/growers soms ook al wel een overdreven beeld. Er zijn ook echt nog mensen die de geur van 2-3 wietplantjes niet opvalt, of die een wietplant sowieso niet opvalt.
                (Er zijn echt oudere mensen die hier geen flauw benul van hebben)

                Comment


                  #9
                  Re: Welke serre?

                  Het blijft alleen maar gedoogd bij enig soort van overlast ben je ze kwijt.

                  Zoek op youtube of iets dergelijks naar moestuinen dan zie je wel hoe het gebouwd moet en kan worden.

                  Een tentje of serre is vaak van dunne buisjes gebouwd zoals een partytent
                  en dus snel vermorzeld als de wind eronder in kan komen.

                  Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
                  Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

                  Comment


                    #10
                    Re: Welke serre?

                    Inderdaad, bij enige overlast.
                    Ik kan me heel goed voorstellen, als jouw buren (of de buren daarnaast want die ruiken het ook) kleine kinderen hebben rondlopen dat ze heel snel aan de bel gaan hangen omdat ze niet willen dat hun kinderen in die stank rondlopen.
                    Mgoed, ik roep maar wat heh, iets waar je rekening mee zou kunnen houden, of je het doet is jouw zaak.

                    Als je echt goed zeil zoekt, koop het dan gewoon per meter.
                    Dan heb je de beste kwaliteit voor de laagste prijs.
                    De Greenspan folie is al in meerdere topics voorbij gekomen en gaat jaren mee.

                    Zoek je iets voor eenmalig, dan koop je zo'n kant-en-klaar dingetje en een bol touw en wat tentharingen.
                    Daarmee hou je dat wel op de grond als het eens waait.
                    Eventueel kun je de zijkanten insmeren met witkalk, net zoals ze kassen doen.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

                      Comment


                        #12
                        Re: Welke serre?



                        Zet er een paar Tomaten planten bij die ruiken van hun zelf ook een beetje naar cannabis
                        Zet daar je planten in en niemand ziet het zeker niet tussen tomaten
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Re: Welke serre?

                          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post


                          Zet er een paar Tomaten planten bij die ruiken van hun zelf ook een beetje naar cannabis
                          Zet daar je planten in en niemand ziet het zeker niet tussen tomaten
                          Jaja Bella!
                          Deze is exact dezelfde als ik daarstraks in de winkel zag. En is eigenlijk wel groter als ik me had voorgesteld, hier kan ik perfect 3 AF's in kwijt.
                          Vanavond ga ik iemand bezoeken die er mss nog eentje thuis heeft staan, anders haal ik deze morgen in de winkel.

                          Het enige lastige is mijn tuin zelf. Je moet je voorstellen eigenlijk een grote open grasvlakte zonder enige beschutting behalve vanachter een beetje. Zou ze dus meer vanachter zetten zodat het iets minder in het zicht staat, enkel ga ik denk ik wel een uurtje of 2 zonlicht per dag mislopen.
                          Zou graag weten waar de zon opkomt in mijn tuin, maar ben nooit zo vroeg wakker Zou echt eens vanaf s' ochtends elk uur moeten kijken tot waar de schaduw komt.
                          Stap voor stap geraken we er wel.

                          Comment


                            #14
                            Re: Welke serre?

                            Ik weet niet hoe het op Mount Zion is, maar hier komt de zon op in het oosten, 's middags staat-ie in het zuiden, en 's avond gaat-ie onder in het westen.
                            Een kas zet je op de plek met de meeste zon natuurlijk.
                            Je moet wel rekenen dat het deurtje regelmatig helemaal open moet blijven staan, ik heb namelijk een lange lekker warme zomer besteld en als de zon erop staat wordt het erg warm in zo'n ding.

                            Tomaten + wiet geeft verdriet. (zijn beide erg meeldauw gevoelig)
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Welke serre?

                              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                              Ik weet niet hoe het op Mount Zion is, maar hier komt de zon op in het oosten, 's middags staat-ie in het zuiden, en 's avond gaat-ie onder in het westen.
                              Een kas zet je op de plek met de meeste zon natuurlijk.
                              Je moet wel rekenen dat het deurtje regelmatig helemaal open moet blijven staan, ik heb namelijk een lange lekker warme zomer besteld en als de zon erop staat wordt het erg warm in zo'n ding.

                              Tomaten + wiet geeft verdriet. (zijn beide erg meeldauw gevoelig)
                              Stap voor stap geraken we er wel.

                              Comment

                              Bezig...
                              X