Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aan jullie de keus...... :D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    aan jullie de keus...... :D

    Korting op 420shop
    Hoi mede hobby kwekers.

    De zomer is weer in aantocht en ga weer 2 buitenplanten zetten in een grote kuip en ik kan de knoop maar niet door hakken...

    Welk is volgens jullie een lekker soortje om buiten te kweken, ben voornamelijk een haze roker maar een lekker weet soortje kan ook smaken zoals de white widow of de northern light maar smaken deze zo goed als de indoor ?
    welke voedingstoffen kan ik het beste gebruiken waar jullie de beste ervaring mee hebben....

    Ik was vanplan ze in plagron allmix te zetten deze is 6 weken voorbemest.

    laten we hopen dat er weer zo een prachtige zomer aankomt als vorig jaar ^^

    greetz

    #2
    Re: aan jullie de keus......

    Nee. Die smaken niet zo goed.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: aan jullie de keus......

      Welke stel je dan voor ?

      Comment


        #4
        Re: aan jullie de keus......

        Ik zou voor bubba kush van greenhouse gaan, als je de motivatie op kan brengen om de laaste maand de plant elke nacht binnen te zetten.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment


          #5
          Re: aan jullie de keus......

          je kunt een stuk of 4 haze autoflowers in zo`n kuip drukken.. minder opbrengst dan een niet-autoflower maar wel je lekkere haze wietje

          Comment


            #6
            Re: aan jullie de keus......

            Buitenplanten in een grote kuip?
            Probeer eens wat Deense soorten, de Danisch Passion of de Nadia ...
            Zijn goed geschikt voor ons klimaatje .

            Hippie .
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment


              #7
              Last edited by gabberatwork; 9 April 2014, 14:56.

              Comment


                #8
                Re: aan jullie de keus......

                Gabber,

                Een afdak lijkt me niet zo oke, ze moeten natuurlijk wel de zon op hun koppies krijgen eh...
                Forumlid Bongool had vorig jaar buitenkweek en had een afdak gemaakt van doorzichtig zijl
                vanwege t slechte weer. Die gingen toch wel aardig goed .

                Haze autoflower kan je 4x in een 80ltr. kuip zetten, of in 10/15 ltr. potten.
                Persoonlijk vindt ik Hazesoorten niet zo geweldig voor buiten, alleen de
                Purple haze deed t wel aardig hier.

                Hou wel rekening met de lange bloeitijden van de haze's .

                Zolang t goed weer buiten is zou ik ze gewoon buiten laten afbloeien.
                Einde seizoen met slecht weer dan zou ik ze binnen laten afbloeien.

                Hippie .
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment


                  #9
                  Re: aan jullie de keus......

                  yuuu hippie

                  met afdak bedoelde ik als ik ze savonds en alst regent onder een afdak plaats . Heb dit vorig jaar ook gedaan en eigenlijk is hierdoor de oogst perfect gelopen want idd eind september begin oktober was het honden weer .

                  Dat is het enigste waarvoor ik twijfel om een haze te nemen, met ons wer weet je nooit wat het einde van de zomer brengt.
                  Ik ben eens beginnen rondneuzen op greenhouseseeds en ik denk dat de jack herer en de super critical ook niet mis zijn, iemand hier al ervaring mee....

                  Welke voedingstoffen gebruikt gij hippie ? vorig jaar had ik van die stopkes die ge onder uw aarde moest doen de naam ontschiet me heb deze in de growshop gehaald.

                  greetz

                  Comment


                    #10
                    Re: aan jullie de keus......

                    He Gabbert,

                    De Jack en Critical is t proberen waard . Er zijn goede resultaten mee behaald dus wat let je?
                    Ik heb Plagron light mix als aarde, en gebruik de voedingsstoffen Hy Pro wortelstimulator en
                    Hy Pro Terra. De Hy Pro terra is een 1 component. Groei en bloei ineen, en heeft verschijdene
                    cups gewonnen. Ik vind het een prima voeding en ben tevreden hierover .

                    Je bedoelt buffertabs, geen ervarig met deze tabletten maar er is genoeg te lezen op forum hierover.

                    Over Deense soorten, de Royal Dane is niet zo'n smaakmaker, maar je kan wel even kijken op Hippies
                    buitenkweekverslag van 2013 . Er komt deze zomer weer een andere Deense soort te staan.

                    Hippie was a gabber in the earlys hahaaa...

                    Hippie .

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...919#post437919

                    Here you are Gab !

                    Hippsie.
                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

                    Comment

                    Bezig...
                    X