man vs vrouw

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cpw
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Mar 2014
    • 4

    #1

    man vs vrouw

    Korting op 420shop
    beste forummers,

    Ik heb 4 planten(8 weken oud) op mijn balkon staan. Nu wil ik graag jullie mening horen welke volgens jullie mannelijk of vrouwelijk zijn?
    alvast bedankt!
    plant1:
    Plant1 (2).jpg
    plant2:
    Plant2 (2).jpg
    plant3:
    Plant3 (2).jpg
    plant4:Plant4 (2).jpg
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #2
    Re: man vs vrouw

    Nog niet te zien.

    Verstuurd vanaf mijn AT-AS53N met Tapatalk
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • de oerhippie
      Ultra Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 2132

      #3
      Re: man vs vrouw

      Je zal er nog even de tijd voor moeten nemen Cpw om te zien wat wat is.
      Foto 4 bij de laatste en enaarlaatste node, zijn dat haarzakjes?
      Kan het niet goed zien .

      Wat voor soort is het?
      Alvast plezier gewenst met je balkonkweek !

      Hippie .
      Last edited by de oerhippie; 29 April 2014, 17:13.
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: man vs vrouw

        volgens mij zijn 1 en 4 vrouwelijk. Nee geintje, ik kan het niet zien. heb je al eens aan google gevraagd? Veel duidelijker krijg je het niet.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • Kill3r008
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 431

          #5
          Re: man vs vrouw

          Voor de meeste planten is het nog niet te zien. Maar plant 4 lijkt op een mannetje hou die goed in de gaten.

          Comment

          • Smowkie
            Elite Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 2684

            #6
            Re: man vs vrouw

            4 is toch een man? Ik denk het toch te zien

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: man vs vrouw

              Lees dit topic en je kunt het zelf zien: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...netje-Vrouwtje
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Cpw
                Zaadje
                Nieuw Lid
                • Mar 2014
                • 4

                #8
                Re: man vs vrouw

                4 is volgens mij ook een man. Alleen op de foto zijn de zakjes niet goed te zien. kan het kwaad als ik langer wacht totdat het heel goed zichtbaar is? Staan namelijk nu 2 weken op 12 uur licht

                Comment

                • Cpw
                  Zaadje
                  Nieuw Lid
                  • Mar 2014
                  • 4

                  #9
                  Re: man vs vrouw

                  Ik heb nog een aantal foto's gemaakt die beter zichtbaar maken. plant 1: vrouw, plant 2: man, plant 3: vrouw, plant 4: man, correct? Wat ik vreemd vind is dat plant 2 er goed uit ziet aangezien ze zeggen dat een mannelijke plant er vaak ''ongezond'' uitziet terwijl deze het gezondste oogt en de meeste zijtakken heeft. Maar goed graag hoor ik van jullie of mijn bevindingen correct zijn.

                  plant1:Plant1.1.jpg plant2: Plant2.1.jpg plant3: Plant3.1.jpg plant4: Plant4.1.jpg

                  Comment

                  • alf
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2014
                    • 214

                    #10
                    Re: man vs vrouw

                    nou dat wil ik ook wel eens weten. zit met dezelfde vraag in me gele(rose)tent met de hoertjes. wil namelijk geen travestiet hebben in huis
                    maar foto 4 lijkt wel een homo!
                    laat de experts het beoordelen.
                    ..first time WW and still running..

                    Comment

                    • de oerhippie
                      Ultra Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Aug 2011
                      • 2132

                      #11
                      Re: man vs vrouw

                      Hey Cpw,

                      Helemaal goed man! Kan t nu beter zien op de foto's . Dat klopt niet wat "ze" zeggen, meestal strekken ze meer als dames die kerels.

                      Oke, suc6 maar weer!

                      Hippie .
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #12
                        Re: man vs vrouw

                        2 en 4 zijn man je ziet zelf die ballen toch wel hangen
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • Smowkie
                          Elite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2011
                          • 2684

                          #13
                          Re: man vs vrouw

                          Is inderdaad wel erg duidelijk lol ... 1 en 3 nog even afwachten

                          Comment

                          • Matsy80
                            Grower
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2014
                            • 616

                            #14
                            Re: man vs vrouw

                            yep 2 en 4 zijn mannekes dikke ballen lol
                            Ook nog ergens gelezen: vrouwtjes maken meer vertakkingen dan mannetjes als dit juist is maar ik denk het wel heb het nog zelf ondervonden.

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #15
                              Re: man vs vrouw

                              2 en 4 zijn man inderdaad. Waarom twijfel je daarover ?
                              Heb je dat topic nog niet gelezen ?

                              Mannen zijn vaak de grootste.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...